1944.nap

Ma sem ültünk itthon: reggel elmentünk a Camponába, a Tropicariumba nyitásra. Hű mennyi hal van itt! No persze más állatok is vannak, például voltak aranyos majmocskák és sok érdekes teknős is, de azért a halakból volt a legtöbb. Persze az alagútban is jó sokat voltunk, mert az nagyon jól néz ki, amikor a cápák és ráják a fejünk felett úsznak el kecsesen. Az idő hamar elszaladt, és délre Újpestre kellett volna érni, és bár kicsit késtünk, de az ebéd nem hűlt ki és jól meg is éheztünk már, úgyhogy mindenből ettem rendesen. Ebéd után eljött a Klári mama velünk, hogy megnézze a lakásomat a hatodikon, aztán picit átjött hozzánk is és hazament, én pedig rajzoltam feladatokat apának, majd pedig hatkor szokás szerint lementünk sétálni a Kati mamával. Vacsora után picit még tévézhettem és ma is korábban mentem fürdeni, hogy kilencre már ágyban legyek, mert már elég álmos voltam.

1943.nap

Na végre eljött ez a nap is! Ja hogy miért vártam már ennyire? Úgy egy hete felvetette anya, hogy van-e kedvem moziba menni, méghozzá a Verdák 2-re egy igazi nagy moziba! Még szép, hogy volt kedvem! No és ma tényleg elmentünk a moziba. Elsőnek apa megvette a jegyeket, de még volt egy kis idő a kezdésig, ezért mászkáltunk az áruházban addig. Aztán végre bementünk a moziba, ami nagyon szép belülről. Vettünk enni-innivalókat és beültünk a terembe. Nem voltunk túl sokan, szinte üres volt a terem, de nem is baj talán. A reklámok után meglepetésnek egy Toy Stroy-s rövidfilmet vetítettek a hatalmas vászonra, na ez szuper volt! Utána elkezdődött a Verdák film is, ami szintén klassz volt (csak kicsit hideg volt a vége felé, még jó hogy zokniban jöttem...). A film után ott ebédeltünk az éttermi résznél, én rántott sajtot kértem majonézzel, aztán hazajöttünk kicsit sziesztázni. Persze nem aludtam, mivel tudtam, hogy délután is jó lesz a program: ugyanis áthívtak minket a Noémiék egy kicsit pancsolni a medencéjükben! Na, hát ez szuper ötlet volt! Irtó jót pancsoltunk kétszer is és a köztes időben pedig futkároztunk, gyurmáztunk, és uzsonnáztunk. De a medence volt persze a lényeg :) Még csúszdája is van a Noncsinak, szóval nagyon nagyon sajnáltam amikor anya kiadta az indulási parancsot, mert még a tűzijáték előtt vacsoráznom és fürdenem is kellett... Aztán kilenc órakor felmentünk a tetőre és onnan néztük a parádét. Szép volt, de én már irtó álmos voltam, úgyhogy amint vége volt a show-nak, máris mentem aludni...

1942.nap

Ma nagyon meleg napunk volt. Ezért anya keresett egy hűvös kirándulási célpontot: a Szemlőhegyi barlangot. Reggel igyekezni is kellett, hogy tízre odaérjünk, mert csak óránként indulnak csoportok, és az első csoportba épp oda is értünk. Képzeljétek, csak mi vittünk elemlámpát! Pedig ez a lényeg! Be lehet világítani a résekbe, és a cseppköveket is meg lehet világítani vele - én legalábbis ezt nagyon élveztem :) A kinti harminc fok után elég hűvös volt odalenn! Kifelé még bementünk a múzeum terembe is (volt egy érintőképernyős játék, az jó volt!), aztán hazaindultunk. Útközben anya vett fánkot délutánra, de én éhes voltam és inkább rögtön megettem. Persze így az ebéd már kevésbé érdekelt, pedig pizzát vettünk a Pizzoliban. Evés után pedig épp sziesztáztam, amikor apa egész korán hazaért. Ennek örömére elmentünk vásárolni, de azzal a különbséggel, hogy anyát kitettük a teszkónál és mi elmentünk kocsit mosatni. Nagyon vicces, ahogy a spriccelők, kefék és társaik kőrbemossák az autót. A szép tiszta autóval visszamentünk anya után a boltba és meglepő módon ő már egész jól haladt a vásárlással, úgyhogy hamar végeztünk is. Itthon épp csak kipakoltunk és már mentünk is az Anikó nénihez, hogy levágja a hajam, amíg apa a számítógépét megjavítja. Persze közben anya egyfolytában a Tiffanit, az Anikó icuripicuri kutyusát babusgatta (egy picit én is persze). Egész hamar végeztünk, úgyhogy ma végre maradt idő, hogy együtt megnézzük a Verdákat. Közben megvacsoráztam és még előtte lefürödtem, ami jól is jött, mert a film végére már irtó álmos lettem, úgyhogy gyors fogmosás után már huppantam is az ágyikómba!

1941.nap

Mozgalmas délelőttöm volt: a rendőrségnél találkoztunk a Noémivel és négyesben (a Mama is jött) elmentünk villamossal és metróval az Orczy kalandparkba. Mi ketten a Noémivel beöltöztünk hevederekbe és végigmentünk az egész pályán. Most kénytelen voltam a karabinereket is magamnak kapcsolgatni, mert sok helyen anya nem érte fel a köteleket... Emiatt kicsit lassan és nyűgösen haladtam, de azért így is szuper volt az akadálypálya. Hazaérkezés után ebédeltünk, kicsit pihiztünk és délután lementünk a nagy játszótérre, ahol sikeresen eltaknyoltam a rollerrel, amikor egyszer túl nagyot fékeztem... Lejött a két térdemen a bőr és vérzett is, én meg sírtam persze, de anya lemosta és bekötötte a sebeket, és akkor már nem is fájt annyira. Itthon pedig épp rajfilmet néztem amikor apa hazaért. Hozott pizzát, úgyhogy azt vacsoráztam, aztán megnéztük a mai fotókat és videókat, majd pedig mentem fürdeni és aludni.

1940.nap

Reggel még apát elcsíptem és bekapcsoltattam vele a gépet, hogy kicsit játsszak a Toy Stroy-s játékkal (én csak "mászkálósnak" hívom). Utána, délelőtt pedig a Noémivel együtt elmentünk arra a kis játszótérre, ahol azok az érdekes játékok vannak: például a pörgős mérleghinta, ami most is szabad volt szerencsére, úgyhogy irtó jót hintáztunk rajta. Délig ott játszottunk, aztán a Kati mamánál ebédeltünk és pihenni is kellett, pedig nem is voltunk álmosak és nem is aludtunk... Sebaj, mert délután ismét játszótereztünk, de most a nagyra mentünk és vittünk biciklit és rollert is.
Jól kiszaladgáltam magam, és amikor a Noncsit hazavitték, mi elsétáltunk még az Europarkba anyával. Csak a postára és a közértbe mentünk, és volt ugyan egy hupikék törpikés házikó, ahol rajzolni lehetett, de nem volt kedvem most hozzá, inkább beültem egy kisautóba. Apa idejött értünk és együtt hazamentünk, itthon pedig vacsoráztam, apát nyüstöltem kicsit, aztán már kezdtem álmos lenni, úgyhogy mentem is fürdeni és aludni...

1939.nap

Képzeljétek, ma voltunk lovagolni!
Az úgy kezdődött, hogy délelőtt lementünk a kisteszkóba vásárolni a Mamával és a Noncsival, aztán még kicsit játszottunk a Mamánál és indultunk busszal lovagolni. Egy erdős részen kellett leszállni és egy kilométert begyalogolni a lovacskákhoz. Én egy szép kis pónit választottam, akit Fülöpnek hívtak és nagyon aranyos lovacska volt, aztán a Noémi is lóra pattant és két bácsival és anyával bementünk az erdőbe lovagolni. Végre nem csak körbe-körbe mentünk... Nagyon tetszett a lovaglás. Visszafelé pedig elromlott alattunk a busz és le kellett szállni, mert felforrt a vize, úgyhogy várni kellett a következőre és azzal jöttünk haza, pontosabban a Mamához, de a Noémit közben hazavitték. Mi pedig ebédeltünk és megvártuk az Ili nénit, akinek segítettünk méricskélni a hatodikon, aztán hazajöttünk és nemsokára apa is hazaért. Ettem brokkoli levest vacsorára és apával játszottam a fürdésig még.

1938.nap

Ma is jól elfáradtam!
Ugyanis délelőtt összepakoltunk strand-cuccokat, átmentünk a Kati mamához - ahol már várt miket a Noémi, akit jó rég láttam, ott pedig megvártuk az Eszti nénit és a Csillát. No és így ötösben elmentünk autóval a Csepeli strandra! Egész nap ott voltunk és nagyon szuper volt! Sokat pancsoltunk (a gomba és a pezsgőfürdő szuper!), labdáztunk a Noncsival és anya hozott régi fogkeféket és azokkal lehetett vizesen a betonra rajzolni (ami persze lassan elpárolgott, de így is vicces volt). Ettünk palacsintát és főtt kukoricát, egyszóval strandoltunk egy jót :)
Sajnos délután haza kellett már jönni, mert a Noémiért jött a Timi a Mamához és a Csilláék is hazamentek. Mi pedig anyával ott ebédeltünk, ami inkább már vacsora lett, aztán hazajöttünk és én apával játszottam, rajzolgattam, ilyesmi.
Ma is korán mentem fürdeni és aludni, mert egyrészt délután nem aludtam, másrészt már tényleg álmos is voltam.