Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1943.nap

Na végre eljött ez a nap is! Ja hogy miért vártam már ennyire? Úgy egy hete felvetette anya, hogy van-e kedvem moziba menni, méghozzá a Verdák 2-re egy igazi nagy moziba! Még szép, hogy volt kedvem! No és ma tényleg elmentünk a moziba. Elsőnek apa megvette a jegyeket, de még volt egy kis idő a kezdésig, ezért mászkáltunk az áruházban addig. Aztán végre bementünk a moziba, ami nagyon szép belülről. Vettünk enni-innivalókat és beültünk a terembe. Nem voltunk túl sokan, szinte üres volt a terem, de nem is baj talán. A reklámok után meglepetésnek egy Toy Stroy-s rövidfilmet vetítettek a hatalmas vászonra, na ez szuper volt! Utána elkezdődött a Verdák film is, ami szintén klassz volt (csak kicsit hideg volt a vége felé, még jó hogy zokniban jöttem...). A film után ott ebédeltünk az éttermi résznél, én rántott sajtot kértem majonézzel, aztán hazajöttünk kicsit sziesztázni. Persze nem aludtam, mivel tudtam, hogy délután is jó lesz a program: ugyanis áthívtak minket a Noémiék egy kicsit pancsolni a medencéjükben! Na, hát ez szuper ötlet volt! Irtó jót pancsoltunk kétszer is és a köztes időben pedig futkároztunk, gyurmáztunk, és uzsonnáztunk. De a medence volt persze a lényeg :) Még csúszdája is van a Noncsinak, szóval nagyon nagyon sajnáltam amikor anya kiadta az indulási parancsot, mert még a tűzijáték előtt vacsoráznom és fürdenem is kellett... Aztán kilenc órakor felmentünk a tetőre és onnan néztük a parádét. Szép volt, de én már irtó álmos voltam, úgyhogy amint vége volt a show-nak, máris mentem aludni...

Milán

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr65156243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása