Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1942.nap

Ma nagyon meleg napunk volt. Ezért anya keresett egy hűvös kirándulási célpontot: a Szemlőhegyi barlangot. Reggel igyekezni is kellett, hogy tízre odaérjünk, mert csak óránként indulnak csoportok, és az első csoportba épp oda is értünk. Képzeljétek, csak mi vittünk elemlámpát! Pedig ez a lényeg! Be lehet világítani a résekbe, és a cseppköveket is meg lehet világítani vele - én legalábbis ezt nagyon élveztem :) A kinti harminc fok után elég hűvös volt odalenn! Kifelé még bementünk a múzeum terembe is (volt egy érintőképernyős játék, az jó volt!), aztán hazaindultunk. Útközben anya vett fánkot délutánra, de én éhes voltam és inkább rögtön megettem. Persze így az ebéd már kevésbé érdekelt, pedig pizzát vettünk a Pizzoliban. Evés után pedig épp sziesztáztam, amikor apa egész korán hazaért. Ennek örömére elmentünk vásárolni, de azzal a különbséggel, hogy anyát kitettük a teszkónál és mi elmentünk kocsit mosatni. Nagyon vicces, ahogy a spriccelők, kefék és társaik kőrbemossák az autót. A szép tiszta autóval visszamentünk anya után a boltba és meglepő módon ő már egész jól haladt a vásárlással, úgyhogy hamar végeztünk is. Itthon épp csak kipakoltunk és már mentünk is az Anikó nénihez, hogy levágja a hajam, amíg apa a számítógépét megjavítja. Persze közben anya egyfolytában a Tiffanit, az Anikó icuripicuri kutyusát babusgatta (egy picit én is persze). Egész hamar végeztünk, úgyhogy ma végre maradt idő, hogy együtt megnézzük a Verdákat. Közben megvacsoráztam és még előtte lefürödtem, ami jól is jött, mert a film végére már irtó álmos lettem, úgyhogy gyors fogmosás után már huppantam is az ágyikómba!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr935156242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása