1909.nap

Délelőtt megnéztem a Toy Stroy 1-et, játszottam kicsit és már indultunk is Újpestre, a Klári mamához, aki szokás szerint finom ebéddel várt minket. Desszertnek pisztáciás fagyit kaptam, amit imádok és még görögdinnyét is ettem, mert az is fincsi. Amíg a Mama a balatoni fényképeket nézte, addig legóztam és a két buta bohóchalat néztem, akik biztos összevesztek valamin, mert egymást kergették és harapták. De kis lököttek! Aztán hazajöttünk és amíg anya lábát megmasszírozta a Marika néni, addig a figuráimmal játszottam és apával is, aztán lementünk a Hunyadi játszótérre, mert a miénket már unom... Hatra visszajöttünk, hogy tudjunk kicsit sétálni a Kati mamával és a Dömével is. Amikor a séta után feljöttünk, megvacsoráztunk anyával, én még rajzolgattam kicsit, aztán olyan álmosság tört rám, hogy én kértem apát, vigyen fürdeni és aludni, mert menten elalszom...

1908.nap

Nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar ismét medencében pancsolhatok, de ez ma ismét megadatott:
Délelőtt ugyanis a Csabáékkal együtt (jött Lili kutyus is) elmentünk Veresre a Bandi bácsiékhoz. Ila néni és az Évi is ott voltak, én pedig hamarosan a medencében pancsolhattam végre! Ebéd után mentem vissza a medencébe és még később is visszamentem persze. Közben pedig Bandi bácsi megmutatta a kiskertet a sokféle zöldséggel és gyümölccsel, és a három kutyával is sokat játszottam. Késő délután hazaindultunk, de még megálltunk a főtéren és ettünk egy finom fagyit és meghallgattuk a zenélő kút harangjátékát. Miután hazavittük a Csilláékat, itthon ettem tejbevalót vacsorára, mentem fürdeni és aludni, mert már későre járt, én pedig eléggé elfáradtam ma...

1907.nap

Ma is jó volt a napom:
Délelőtt elmentünk előbb két utcányira egy nyírfára felszerelt hintához, ami szuper magasra is felrepített mindenkit! Nagyon jó muri volt, de a Boti volt a legbátrabb, ő irtó magasra fel mert lendülni, be a lelógó ágakhoz már. Innen átsétáltunk a Nándi bácsiékhoz, ahol előbb trambulinoztunk, utána a homokozóban játszottunk. Közben a Kriszti és apa egy érdekes játékot játszottak: egy kis fagolyót próbáltak nagy fényes fémgolyókkal körüldobálni. Innen nézve könnyű játéknak tűnt, úgyhogy mi is kipróbáltuk persze, de nekünk nem akartak a golyók olyan pontosan oda gurulni, ahová akartuk... Na mindegy, úgyis már ebédidő volt, úgyhogy átmentünk a faházba enni. Ebéd után kicsit pihenni kellett, de utána pancsolhattunk még egyet a medencében. A fürdés után apáék pakolásztak, mi pedig a kertben játszottunk addig. Sajnos lassan indulni kellett haza... Véget ért ez a szuper kis párnapos nyaralás. Kár!  Hazafelé párszor tudtunk integetni egymásnak a Botiékkal a kocsiablakból, és itthon a ház előtt pont összefutottunk a Mamával, aki a Dömét sétáltatta és anyával.  Itthon meséltünk anyának, ettem vacsorát, játszottam a Toy Story játékaimmal, aztán fürdés után mentem aludni.

1906.nap

Címkék: balaton

Ma apával aludtam, mert a Boti inkább átment harmadiknak a felfújható ággyal a Krisztihez és Annához. Ja és ma végre nem sikítozott az a buta madár se éjjel, úgyhogy attól eltekintve, hogy kétszer is leestem az ágyról - egész jót aludtam. Délelőtt végre kipróbálhattuk a medencét, mert már nem olyan hideg a víz, úgyhogy irtó nagyokat pancsoltunk :) Közben a Nándi bácsi és apa fákat fűrészeltek meg hasogattak fejszével... hát furcsa egy sport szerintem...
Képzeljétek, amikor a kertben játszottunk, észrevettem egy gyíkot az indián sátorban, amit a Boti meg is fogott! Szegény gyík bekakilt, úgy megijedt, de aztán apa mondta, hogy engedje el, hadd fusson haza és így is lett: a gyík elfutott mint a villám...
ott a gyíkocska a Boti kezében!Na mindegy, az ebéd fincsi volt: a Kriszti csinált bogyós levest és túrógombócot, de a legjobb az volt,  hogy utána bementünk Siófokra a szupersok fagyis fagyizóba, ahol és pisztácia fagyit ehettem és nagyon fincsi volt. Mikor visszaértünk, nekem és Annának menni kellett sajnos pihizni, de hamar felkelhettünk és mindenki bemenekült a hőség elől a medencébe, ahol jól összefröcsköltük a Krisztit és apát :) A délutánt többnyire a medencében töltöttük, csak megmelegedni jöttünk igazándiból ki... De fél hatkor még elmentünk a Balatonban is fürdeni egy kicsit, ide a Sóstói strandra. Egy kis pancsolás után még hintáztunk is, aztán mentünk vissza, mert a mai terv szerint grillezés lesz vacsorára! Apa tüzet gyújtott a bográcsozóhelyen és amikor már csak a parázs izzott, akkor fölé tartotta a grillrácsot, rajta  a finom szalonnába göngyölt virslikkel, amik hamar szépen átsültek és mi pedig úgy befaltuk mindet, hogy nyoma se maradt! Estig még rohangáltunk a szomszéd Rolanddal négyesben, és este felé már csak két mesét néztünk meg a zuhanyozás után és már aludtunk is, mert mindenki irtóra elfáradt a mai napban...

1905.nap

Címkék: balaton

Ma megelőzött az Anna, ő kelt elsőnek... Na sebaj, pláne, hogy reggeli után átjött a Nándi bácsi permetezni és megtalálta a körtefa alatt a Toy Story-ból  a Barbie-mat, amit tegnap ezek szerint túl jól eldugtunk játék közben...
Délelőtt apa és a Kriszti azon ügyködtek, hogy a ház melletti részen felállítsák a medencét. Ez sikerült is nekik, de még igencsak hideg a víz! Arra persze meg pont jó, hogy hideg vízzel fröcsköljünk :) Aztán a fröcskölést egy magasabb szintre emelve inkább vízipisztolyoztunk a Botival... Délig a kertben játszottunk és ebéd után mindenki ehetett egy jégkrémet, mert mindenki megette az ebédjét. Sajnos a sziesztát most se tudtam megúszni, és Anna se, úgyhogy mi pihentünk kicsit a strandolás előtt.
Ma egy másik partszakaszra mentünk, a nagy csúszdához közel, de itt is szuper volt a Balatonban pancsolni! Most egy másik játékot vittünk, ami olyan mint három úszógumi egymáshoznőve egy százlábúval keresztezve :) Ez is klassz volt, mert apa és a Kriszti felváltva futva húzott minket jó gyorsan :) Ó és ma is ott ettünk délután, méghozzá palacsintát! Sajnos egy büntit is kiosztott apa hisztizésért, de ezt későbbre halasztottuk, és addig is még kaptunk tőle olyan szupi kisgolyós fagyit, de a házhoz visszaérve le kellett töltenem a büntetőperceket... De utána egy nagyon jót futottunk a Krisztivel, Annával, Botival (na jó, egyszer elzakóztam és kicsit felhorzsoltam a lábam, de nem fáj már). Aztán még lefekvés előtt ettünk virslit és én zuhanyozás után már mentem is hamar aludni, mert már irtó álmos voltam...

1904.nap

Címkék: balaton

Én keltem a legkorábban ma (bár apa már úgy láttam, fent volt addigra), és reggelire finom péksütiket hozott bringával apa, a Kriszti pedig finom kakaót csinált nekünk. Délelőtt pedig elmentünk vásárolni a teszkóba és választhattunk mindenféle finomságot is, sőt fagyit is vettünk és nekem egy szuper Toy story-s trikót! A sok cuccot egyből a kis házba vittük (meg még egy hatalmas halom cuccot a másik házból) ugyanis ma át kell költöznünk, mivel jönnek vissza az Aranka néniék majd a nagy házba. Ebéd előtt még trambulinoztunk, ugyanis a nagy házba még visszamentünk és ott is ebédeltünk, sőt ott kellett kicsit sziesztázni is. Aludtam is egy jóízűt, aztán mentünk strandolni. Irtó klassz volt a strand! Szinte ki se jöttünk a vízből, rengeteget pancsoltunk, saraztunk, futkároztunk, fröcsköltünk. Vacsorát is itt ettünk, mégpedig lángost és pizzát, és mentünk is vissza a vízbe, ami tényleg nagyon finom meleg volt, és a nap is szépen sütött. Sajnos amikor már ment le a nap - úgy hét óra felé - akkor hazajöttünk, pontosabban a kis házba. Útközben találkoztunk a Nándi bácsiékkal is, akik szintén a Balcsiról tartottak vissza a nagy házba. Mi pedig játszhattunk a kertben sötétedésig, addig ugyanis a Kriszti és apa pakolásztak, locsoltak meg ilyenek. Ugyanis a kis ház fel lett újítva és még vissza kell pakolni a tányérokat, poharakat, satöbbi. Estefelé pedig sorban lezuhanyoztunk és esti mese gyanánt megnéztünk pár Bogyó és Babóca rajzfilmet, aztán mentünk aludni.

1903.nap

Ma is szörnyen meleg volt, délelőtt ki se mozdultunk a hűvös nagyszobából szinte... Ma apával voltam sokat, mert ő van a héten szabin és anya dolgozik. Viszont ami jó hír volt, hogy ebéd után telefonált a Kriszti, hogy menjünk le ma a Balatonra. Klassz! Apa rögtön intézkedni kezdett és így nem kellett háromig sziesztáznom, hanem elmentem vele előbb egy boltocskába, onnan pedig a munkahelyére, ahol nem maradtunk sokáig, hanem jöttünk haza és én mehettem a Noémivel játszani a nagy játszótérre. Azért oda, mert a kicsit elöntötte egy csőtörés és minden csupa sár lett állítólag. Miután feljöttünk a térről, apa még pakolászott, hamar lezuhanyoztunk és indultunk is a Balatonra. Egész hamar leértünk, szerencsére nem volt nagy a forgalom. Ma még a nagy házban aludtunk, és estig volt idő kicsit trambulinoztuk is és persze amikor már sötétedett, akkor bent a házban a figuráimmal is, aztán menni kellett aludni. Képzeljétek, a Botival aludhattam egy szobában!