Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1906.nap

Címkék: balaton

Ma apával aludtam, mert a Boti inkább átment harmadiknak a felfújható ággyal a Krisztihez és Annához. Ja és ma végre nem sikítozott az a buta madár se éjjel, úgyhogy attól eltekintve, hogy kétszer is leestem az ágyról - egész jót aludtam. Délelőtt végre kipróbálhattuk a medencét, mert már nem olyan hideg a víz, úgyhogy irtó nagyokat pancsoltunk :) Közben a Nándi bácsi és apa fákat fűrészeltek meg hasogattak fejszével... hát furcsa egy sport szerintem...
Képzeljétek, amikor a kertben játszottunk, észrevettem egy gyíkot az indián sátorban, amit a Boti meg is fogott! Szegény gyík bekakilt, úgy megijedt, de aztán apa mondta, hogy engedje el, hadd fusson haza és így is lett: a gyík elfutott mint a villám...
ott a gyíkocska a Boti kezében!Na mindegy, az ebéd fincsi volt: a Kriszti csinált bogyós levest és túrógombócot, de a legjobb az volt,  hogy utána bementünk Siófokra a szupersok fagyis fagyizóba, ahol és pisztácia fagyit ehettem és nagyon fincsi volt. Mikor visszaértünk, nekem és Annának menni kellett sajnos pihizni, de hamar felkelhettünk és mindenki bemenekült a hőség elől a medencébe, ahol jól összefröcsköltük a Krisztit és apát :) A délutánt többnyire a medencében töltöttük, csak megmelegedni jöttünk igazándiból ki... De fél hatkor még elmentünk a Balatonban is fürdeni egy kicsit, ide a Sóstói strandra. Egy kis pancsolás után még hintáztunk is, aztán mentünk vissza, mert a mai terv szerint grillezés lesz vacsorára! Apa tüzet gyújtott a bográcsozóhelyen és amikor már csak a parázs izzott, akkor fölé tartotta a grillrácsot, rajta  a finom szalonnába göngyölt virslikkel, amik hamar szépen átsültek és mi pedig úgy befaltuk mindet, hogy nyoma se maradt! Estig még rohangáltunk a szomszéd Rolanddal négyesben, és este felé már csak két mesét néztünk meg a zuhanyozás után és már aludtunk is, mert mindenki irtóra elfáradt a mai napban...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr975156204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása