Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1904.nap

Címkék: balaton

Én keltem a legkorábban ma (bár apa már úgy láttam, fent volt addigra), és reggelire finom péksütiket hozott bringával apa, a Kriszti pedig finom kakaót csinált nekünk. Délelőtt pedig elmentünk vásárolni a teszkóba és választhattunk mindenféle finomságot is, sőt fagyit is vettünk és nekem egy szuper Toy story-s trikót! A sok cuccot egyből a kis házba vittük (meg még egy hatalmas halom cuccot a másik házból) ugyanis ma át kell költöznünk, mivel jönnek vissza az Aranka néniék majd a nagy házba. Ebéd előtt még trambulinoztunk, ugyanis a nagy házba még visszamentünk és ott is ebédeltünk, sőt ott kellett kicsit sziesztázni is. Aludtam is egy jóízűt, aztán mentünk strandolni. Irtó klassz volt a strand! Szinte ki se jöttünk a vízből, rengeteget pancsoltunk, saraztunk, futkároztunk, fröcsköltünk. Vacsorát is itt ettünk, mégpedig lángost és pizzát, és mentünk is vissza a vízbe, ami tényleg nagyon finom meleg volt, és a nap is szépen sütött. Sajnos amikor már ment le a nap - úgy hét óra felé - akkor hazajöttünk, pontosabban a kis házba. Útközben találkoztunk a Nándi bácsiékkal is, akik szintén a Balcsiról tartottak vissza a nagy házba. Mi pedig játszhattunk a kertben sötétedésig, addig ugyanis a Kriszti és apa pakolásztak, locsoltak meg ilyenek. Ugyanis a kis ház fel lett újítva és még vissza kell pakolni a tányérokat, poharakat, satöbbi. Estefelé pedig sorban lezuhanyoztunk és esti mese gyanánt megnéztünk pár Bogyó és Babóca rajzfilmet, aztán mentünk aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr405156202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása