1860.nap

Mivel ma gyereknap volt, ezért egész jó programokat találtak ki apáék:
Délelőtt korábban indultunk, mint szokás Újpestre, mert a víztoronynál egy kis vurstli telepedett le és megnéztük a játékokat. Előbb én anyával kiszálltam ott és apa a mamánál leparkolt, felvitte a cuccokat és utánunk jött. De addigra mi már kétszer is dodzsemeztünk! Hát az irtó klassz ám! Annyira, hogy a másik kőrhinták helyett még egy dodzsemezést kértem apától és anyát jól meglökdöstük, mert ő is bátran beült egy másik autóba :)
Aztán mentünk ebédelni és a finom ebéd után nem sokkal indultunk is Szentendrére, méghozzá a Villamos Múzeumba! Hát ennyi szép régi villamost! Nagyon klassz volt, mert sokukra fel is lehetett szállni és még csengetni is. Voltak persze más járművek is, és a buszok is tetszettek, meg a kis gőzmozdony is, de a sok szép és különleges villamos volt a legjobb...  No és amikor már mindent megnéztünk, akkor se mentünk haza, hanem lesétáltunk a Duna-partra, ami megintcsak nagyon jó ötlet volt, csak kár, hogy nem mehettem be a vízbe. De azért a hullámok viccesek voltak, amikor egy-egy motorcsónak elszáguldott a vízen.
Én ugyan eldobálóztam volna estig is, de lassan hazaindultunk. Itthon tovább néztem a Toy Storyt, és egyzsercsak átjöttek a Csabáék, én pedig  a Csillával vacsoráztam együtt, és tőlük egy Toy Story-s tollaslabda játékot kaptam gyereknapra. Sajnos amikor ők hazamentek, nekem is mennem kellett fürdeni, de még apáéktól is kaptam ajándékot, többek között egy Toy Story-s nagy csokitojást, amit rögtön meg is kóstoltam még fogmosás és lefekvés előtt...

1859.nap

Reggel korán keltem, így még tudtam apával játszani pár órát, mielőtt ő elment volna céges buliba bográcsozni. Utána pedig anya csinált nekem sóliszt gyurmát és azzal játszottam miközben ő főzőcskézett, és igaz, hogy a Mama is áthozott ebédre ételeket és anya is főzött, de egyik se volt fogamra való igazán, úgyhogy csak keveset ebédeltem. Lassan aludni is mentem és ébredés után tovább játszottam anyával. Hatkor lementünk sétálni a Mamáékkal és nem sokkal azután, hogy hazaértünk, szerencsére apa is hazajött és így még tudtunk egy órát kártyázni és "főzőcskézni" a fürdésig és alvásig.

1858.nap

A mai nap is egész jó volt, akárcsak a tegnapi!
Délelőtt sokat voltunk az udvaron az oviban (és elmaradt a sakk...). Kipróbáltam a hajtányozást is és egész jó móka. Ma én voltam a napos is, amit szeretek, mert szeretek teríteni és a kötény is vicces, amit ilyenkor felvehetünk :)  Ebéd után pedig jött értem anya és hazahozott. Aludni mondjuk nem volt kedvem, és ébredés után épp uzsonnáztam amikor hazaért apa. Alig ettem meg a szendvicsem, már indultunk is, ugyanis az Arany ovi udvarán buli van! Hát ez tényleg klassz volt: ugyanis három ugrálóvár is volt az udvaron! Egyik jobb volt mint a másik és szerencsére mire odaértem a csúszdázás után, addigra már kevesebben is voltak a gyerekek. A mézeskalács házikó is vicces volt, mert ablaka is volt, a gombásban irtó jót lehetett ugrálni kőrbe-kőrbe is akár és a csúszdás is jó volt, mert nem volt túl magas, és ezen én is bátran le mertem csúszni :) Jól kifáradtam, úgyhogy hazaérve inkább kicsit tévéztem pihenésképp, aztán vacsorára apa csinált melegszendvicset és amikor anya hazaért a zumbáról, akkor én átmentem a Kati mamához - ugyanis én ezt választottam a bevásárlás helyett. Ez igen jó döntés volt, ugyanis a Boti is odajött nyolc óra után és játszhattunk legalább egy keveset. Sakkoztunk is, de az még nem biztos, hogy teljesen szabályos meccs volt :)  Este pedig jött anya és hazaérve apa már csinálta is nekem a fürdővizet és utána mentem is hamar aludni, mert már irtó álmos voltam...

1857.nap - 61 hónap eltelt...

Mivel reggel - bár nem lett volna muszáj - de korán keltem, így még apa bekapcsolta nekem a Toy Stroy-t, hogy amíg anya készülődik, addig azt nézhessem, aztán ő ment dolgozni, mi pedig lassan átsétáltunk a Táncsics oviba, mert az Aniék ovis csoportjával együtt mentünk ma a Szemlőhegyi barlangba. Nagyon klassz volt már az út is, mert villamosoztunk is :)  De persze a barlang is érdekes volt, és hűvös és nedves. Láttunk sok érdekes formájú cseppkövet és egy bácsi sokat mesélt közben (bár néha nem annyira értettük miről). A barlangból egy játszótérre mentünk át, ahol volt egy irtó gyors fém csúszda, na azon mindenki csak egyszer csúszott le, mert olyan gyors volt! Nekem kicsit még le is horzsolta kezem, de nem fáj már. Inkább mászóváraztunk, az nem volt olyan veszélyes... Hazafelé már nem az Aniékkal jöttünk, mert én szerettem volna minél többet villamosozni. Amikor hazaértünk, mentünk pihizni, és épp meguzsonnáztam amikor apa is hazaért. De már mentünk is rögtön át a Kati mamához, ugyanis apa volt velem és a Noémival ma ott, mert a Mama és anya mentek a Boti ballagására, nekünk meg angol volt addig. Angol után már jött is a Timi a Noémiért és én ettem egy tányér brokkoli krémlevest, és mi is mentünk a Krisztiékhez, mert végül ott találkoztunk mindenkivel a ballagás után. Estig majdnem ott voltunk és sokat lufiztunk és futkároztunk, úgyhogy itthon már csak fürdés, egy kis vacsora és már alvás következett.

1856.nap

Érdekes mód ma kétszer is voltunk az udvaron: egyszer délelőtt, a gyümölcsevés után, egészen ebédig, másodszor pedig alvás és uzsonna után is. Klassz! No és amikor megjött értem a Kati mama a Noncsival, akkor pedig a nagy játszóra mentünk rögtön, úgyhogy jó sokat voltam a levegőn... Anyával útközben találkoztunk és ő is eljött velünk a játszótérre, ahol a Noémivel játszottam jó sokat (csak sajnos a kútnál lévő kis tavacskához nem mehettünk közel, pedig nagyon jó lett volna sarazni!) Ma nem tudtunk estig maradni sajnos, mert anya feljött főzni, de szerencsére csak keveset kellett egyedül játszanom, és már jött is apa. Vele rajzfilmet néztem, majd vacsoráztam, kártyáztunk, ismét ettem, még egy kicsit játszottam és így sikerült egész későn fürdeni és aludni menni. Már el is múlt bővel kilenc, mire a mese is megvolt és lefeküdtem, de sebaj, holnap állítólag nem kell oviba mennem!

1855.nap

Délelőtt ma is volt Csilla féle torna és adtam neki egy ajándék csokit, plusz egy szép szívecskés rajzot is, megköszönve a sok tornázást. Még az udvarra is kimentünk mivel szép napsütéses idő volt és ma az ebéd is egész jó volt: borsófőzelék és finom husi, de a buktát már nem is tudtam megenni, annyira jól laktam. Pihi után jött értem anya a Noémivel és miután még volt idő az angolig, így aztán a játszótérre mentünk addig és a Mama is odajött a Botiékkal és lent is maradtunk az angol óra kezdetéig, csak arra mentünk fel.
Az angol után már ott volt apa is és anya is, és hamarosan jöttek a Noémiért, de mi a Botival még kicsit matricát ragasztgattunk, aztán lementünk egy kicsit focizni a nagy játszóra. A Zoli is ide jött az Annával később, és hazavitték a Botit, mi hárman pedig szintén haza indultunk. Itthon rögvest mentem is fürdeni, mert kicsit koszos lettem a téren... Ezután megvacsoráztam és mivel még egy csomó időm maradt a "tévézős" időmből, így nem csak a Toy Story 2 végét tudtam megnézni, de még Wii-zni is tudtunk apával úgy fél órányit. Estig még kicsit lufiztam is, de mivel már álmos voltam, így ma kivételesen magamtól mentem még kilenc előtt ágyba...

1854.nap

Reggel viszonylag vidáman mentem oviba, mert lehet, hogy csak délig lesz ovi, ha anya hamar végez az értekezleten. De a mai nap nem csak ezért volt szuper: délelőtt a csoporttal elsétáltunk a piacra és megnéztük a sok zöldséget-gyülömlcsöt és vettünk epret is. Volt egy találós kérdése a Marianna néninek: hogy mi az, ami a piacon nincs, de a szupermarketben van? Én rögtön mondtam,  hogy bevásárlókocsi! Erre nem is gondolt senki, pedig az nincs a piacon... Meg is lettem dícsérve a jó ötletért. Délelőtt még volt idő az udvarra is kimenni, miután visszaértünk, és az ebéd is jó volt: a gulyás leves után ugyanis tejbegríz volt! Nyammmm! No és a legjobb, hogy hamar végzett anya és már jött is értem és itthon aludhattam. Klassz!
Ébredés és uzsonna után felhívtuk apát, hogy bekapcsolhatom-e a wii-t és mivel megengedte, ezért kardoztam anyával és mivel apa is hazaért, így vele is kardoztam egy jót. Utána anya elment zumbára én pedig jó nagyot vacsoráztam és még fürdés előtt játszottam apával kártyásat. Pancsolás után jött anya haza, neki pedig rajzoltam egy lapra, amit felvágtam ollóval kis darabokra és így csináltam neki pázzlét. Elég sokáig össze tudta rakni, de végül apa fejezte be, mert jó nehézre sikerült :)   Lassan azonban besötétedett és mennem kellett már aludni...