Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1854.nap

Reggel viszonylag vidáman mentem oviba, mert lehet, hogy csak délig lesz ovi, ha anya hamar végez az értekezleten. De a mai nap nem csak ezért volt szuper: délelőtt a csoporttal elsétáltunk a piacra és megnéztük a sok zöldséget-gyülömlcsöt és vettünk epret is. Volt egy találós kérdése a Marianna néninek: hogy mi az, ami a piacon nincs, de a szupermarketben van? Én rögtön mondtam,  hogy bevásárlókocsi! Erre nem is gondolt senki, pedig az nincs a piacon... Meg is lettem dícsérve a jó ötletért. Délelőtt még volt idő az udvarra is kimenni, miután visszaértünk, és az ebéd is jó volt: a gulyás leves után ugyanis tejbegríz volt! Nyammmm! No és a legjobb, hogy hamar végzett anya és már jött is értem és itthon aludhattam. Klassz!
Ébredés és uzsonna után felhívtuk apát, hogy bekapcsolhatom-e a wii-t és mivel megengedte, ezért kardoztam anyával és mivel apa is hazaért, így vele is kardoztam egy jót. Utána anya elment zumbára én pedig jó nagyot vacsoráztam és még fürdés előtt játszottam apával kártyásat. Pancsolás után jött anya haza, neki pedig rajzoltam egy lapra, amit felvágtam ollóval kis darabokra és így csináltam neki pázzlét. Elég sokáig össze tudta rakni, de végül apa fejezte be, mert jó nehézre sikerült :)   Lassan azonban besötétedett és mennem kellett már aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr975156151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása