Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1857.nap - 61 hónap eltelt...

Mivel reggel - bár nem lett volna muszáj - de korán keltem, így még apa bekapcsolta nekem a Toy Stroy-t, hogy amíg anya készülődik, addig azt nézhessem, aztán ő ment dolgozni, mi pedig lassan átsétáltunk a Táncsics oviba, mert az Aniék ovis csoportjával együtt mentünk ma a Szemlőhegyi barlangba. Nagyon klassz volt már az út is, mert villamosoztunk is :)  De persze a barlang is érdekes volt, és hűvös és nedves. Láttunk sok érdekes formájú cseppkövet és egy bácsi sokat mesélt közben (bár néha nem annyira értettük miről). A barlangból egy játszótérre mentünk át, ahol volt egy irtó gyors fém csúszda, na azon mindenki csak egyszer csúszott le, mert olyan gyors volt! Nekem kicsit még le is horzsolta kezem, de nem fáj már. Inkább mászóváraztunk, az nem volt olyan veszélyes... Hazafelé már nem az Aniékkal jöttünk, mert én szerettem volna minél többet villamosozni. Amikor hazaértünk, mentünk pihizni, és épp meguzsonnáztam amikor apa is hazaért. De már mentünk is rögtön át a Kati mamához, ugyanis apa volt velem és a Noémival ma ott, mert a Mama és anya mentek a Boti ballagására, nekünk meg angol volt addig. Angol után már jött is a Timi a Noémiért és én ettem egy tányér brokkoli krémlevest, és mi is mentünk a Krisztiékhez, mert végül ott találkoztunk mindenkivel a ballagás után. Estig majdnem ott voltunk és sokat lufiztunk és futkároztunk, úgyhogy itthon már csak fürdés, egy kis vacsora és már alvás következett.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr25156154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása