1846.nap

Reggel elhasználtam az 50 percnyi "médiaidőmet" és belekezdtem ismét a Toy Story 2-be. A délelőtt fennmaradó részében fotózgattam,aztán előszedtem a gyümiket és azokkal nyaggattam apát (kitalálósat játszottunk), majd ebédre mentünk a Klári mamáékhoz Újpestre.
A fincsi ebéd után a Mamának is megmutattam a mai fotóimat és még csináltam pár képet és videót a Mamáról is, aminek ő nem annyira örült, mert szerintem vicces - szerinte előnytelen képeket csinálok... De hát ez van, ilyen a művészi szabadság!
Hazafelé bementünk cipőt venni az Europarkba és végül vettünk is egy klassz sportcipőt, ami 28-as, tehát talán őszig jó is lesz a lábamra és könnyű felvenni, mert tépőzáras. Persze a délutáni alvást így megúsztam, helyette felváltva boldogítottam apáékat egészen hatig, mert akkor lementünk sétálni a Mamával és a Dömével. Anya a Boti rollerével jött, mert azt úgyis fel kell majd vinni a mamához, és én pedig ma is inkább a futást választottam a rollerem helyett :)
Este pedig még vacsoráztunk anyával és lassan mentem is fürdeni meg aludni...

1845.nap - Kirándulás Siófok-Sóstóra

Reggel korán keltem, így még volt idő megnézni a Toy Story végét, amit tegnap elkezdtünk, de rögtön utána már indultunk is! Méghozzá a Balatonra! De még előbb a Krisztiékhez, onnan a Bogiékhoz mentünk és csak utána vágtunk neki az autópályának. Szerencsére nem volt nagy forgalom és hamar leértünk. A nagy háznál letettük a csomagokat és hamar átmentünk a Botiért a kis házhoz, mert ő  a Nándi bácsival épp ott kertészkedett. De hamar visszajöttünk a nagy házhoz, ahol apa a Krisztivel összeállított egy szép nagy trambulint. Na ez igen igen jó ötlet volt! Ennyit talán még soha nem trambulinoztunk, mint ma! Egész ebédig ott ugráltunk felváltva (mivel egyszerre maximum ketten lehettünk elvileg odabenn). Enni pedig bementünk az étteremhez a vasút mellett: a többiek rollerral de én végig futva mentem. Finom milánóit kértünk és én még apa husijából is kaptam egy fél szelete, az is fincsi volt én meg jó éhes... Desszertnek pedig fagyiztunk egyet szemben. Én vanília fagyit kértem és fincsi volt. Még lesétáltunk a Balatonhoz is, ha már ott jártunk és a strandon kőrhintáztunk, és a köveken is mászkáltunk. Klassz volt!
Amikor visszaértünk (én most is a Botiék mellett szaladtam végig a távot!), folytattuk a  trambulinozást természetesen... Egész délután ugráltunk, de mivel csak kettesével lehetett, én még vízipisztolyoztam és futkároztam és hintáztam a fennmaradó időben. Sajnos hat óra felé apáék szétszedték és eltették a trambulint és lassan indultunk is haza... Én olyan fáradt voltam (nem csoda), hogy el is aludtam útközben, ezért hazaérve igencsak nyűgös voltam, úgyhogy apa hamar megfürdetett inkább és már mehettem is aludni az ágyikómba...

1844.nap

Hurrá, péntek van! Azért jó a péntek, mert csak délelőtt vagyok oviban :)  És ma ráadásul jó sokat voltunk az udvaron, szóval hamar elrepült az idő és ebéd után már jött is értem anya és hazahozott. Egész más a saját ágyikómban aludni... Ma aludtam is egy jó nagyot. Épp ébredeztem, amikor apa hazaért, de mivel egy órás hisztit adtam elő a konyhában, mivel anya a megkérdezésem nélkül csinált szendvicset uzsonnára, ezért ma apa minden nemű tévézéstől eltiltott :(   Ráadásul a szendvics tulajdonképpen finom is volt és meg is ettem, így ez egyértelműen nem volt nyerő ötlet... De hát ébredés után még morcos voltam és kész tények elé lettem állítva! Ez semmi?!? Á, na mindegy, estig apával játszottam, fényképezgettünk, rajzolgattam, ilyesmi. Miután anya hazaért a zumbáról, együtt ettünk még pár falatot vacsorára, aztán én lassan mentem is fürdeni és aludni...

1843.nap

Ma egy szokásos ovis nap volt, tehát reggel apa bevitt, délelőtt gyakoroltunk verseket az évzáróra, aztán irány az udvar! Ebédig kint futkároztunk és ebédnél mire megettem a krumplifőzeléket és a husit és kértem volna repetát, addigra elfogyott, mert a többiek gyorsabban esznek :(
Pihizés után mentünk a Csillával tornázni és mikor kijöttünk, már várt rám a Kati mama, az Anna és a Noémi és mentünk angolozni. Az óra után már anya is ott volt és nem sokkal később pedig lementünk sétálni a Dömével egészen el a Hunyadi játszótérig és ott vártuk meg a Krisztit, aki az Annáért jött oda. Ekkor mi hazasétáltunk már és persze apa már itthon várt minket és együtt csináltunk szendvicset vacsorára, majd pedig még kicsit rajzfilmet nézhettem, de már későre járt, ezért mennem kellett fürdeni és aludni...

1842.nap

Délelőtt az oviban megint sokat lehettünk szerencsére az udvaron, mert szépen sütött a napocska. És ami nagy meglepi volt, hogy ebéd után eljött értem a Kati mama és nála lehettem délután! Pedig nincs is péntek, csak szerda... Ennek örömére kettőig aludtam és utána elrollereztünk a Dédiékhez. Mármint én rollereztem, a mama sétált természetesen :) Kaptam a Déditől spáros matricákat és visszafelé megnéztük a Mama régi oviját is, aztán felmentünk játszani. Anya nemsokára jött, de még kicsit rajzolgathattam és autózhattam a Mamánál, de mikor a Dömét levittük sétálni, akkor mi is hazajöttünk, jobban mondva fele-fele úton rollereztünk anyával, felváltva.
Apa már persze itthon volt és főzött virslit nekünk, mert ma az volt a vacsora, meg sajt és paradicsom meg ilyenek. Vacsi után megnéztem a Toy Story 3 végét, amit tegnap elkezdtem, és eddigre már kezdett beesteledni, ígyhát mentem fürdeni és aludni.

1841.nap

Reggel apa bevitt oviba és mivel ma is egész szép idő volt, ezért sokat lehettünk kint az udvaron. Ilyenkor főleg a Norbival és az Ádiékkal futkározunk.
Ebéd után szieszta, majd pedig a Csilla féle torna következett és már jött is értem anya, hogy a Noncsival együtt felvigyen a Mamához, ugyanis hamarosan kezdődött az angolozás, ő pedig ment színházba. A Botiék már ott voltak, és angol óra után épp nagyban uzsonnáztunk, amikor apa is odaért. Rengeteg nutellás kalácsot megettünk. Én ötöt! No persze így a vacsorának már lőttek, mert jól televoltam. Sebaj, hazaérve az emésztést elősegítendő, megnéztem a Toy Story 3 első ötven percét, majd a híradó után apa adott gófrit és egy kis játék (méricskéltünk a nagy mérőszalaggal) után mentem fürdeni és még fürdés után is megmértünk pár dolgot a nagyszobában, de kilenckor már ágyba zavart apa...

1840.nap

Reggel apa vitt oviba, úgyhogy korán keltünk relatíve, de nem baj, én szeretek hét előtt kelni. De komolyan!
Délelőtt, a gyümölcs evés után az ovis csoportunk elindult a környékre sétálni és madarakat megfigyelni. Madárkákat ugyan nem sokat láttunk, de a Kati mamáékkal kétszer is találkoztunk. Ebédre értünk vissza és evés után sziesztáztunk.
Délután pedig épp végeztem az uzsonnával amikor megérkezett értem anya és a Noémival együtt felmentünk a Mamához. Még épp ott voltak a Botiék is, tehát minden adott volt a rosszalkodáshoz :)  Sajnos én kicsit túllőttem a célon és a Döme egyik játékát beledobtam a vécébe - mert szerintem ez vicces dolog, de valahogy mégse nevetett rajta se a Mama, se anya. Akkor már én se, amikor nekem kellett kézzel kimosnom...
Amikor a Kriszti hazavitte a Botiékat, mi lementünk a nagy játszótérre és jó sokáig lent játszottunk a Noémivel: főzőcskéztünk, csúszdáztunk és fociztunk. Közben apa is odajött a munkából. Amikor már hűvös kezdett lenni, akkor feljöttünk, és én rögtön kértem, hogy apa kapcsolja be a Toy Story végét. A híradó közben pedig megvacsoráztam és még meg is fürödtem, hogy később ezzel már ne menjen el az idő. A nagyszobában pedig épp nagyban játszottam amikor anya is hazaért a zumbáról és még vele is vacsoráztam: ettem egy sütit. Lefekvésig még kicsit apa ismét játszott velem, de kilenckor mentem az ágyikómba, mert holnap is korán kelünk...