1839.nap

Ma délelőtt "elhasználtam" az ötven perces tévézési időmet és Toy story-t néztem (mi mást?) apával. Mivel csak ebédre mentünk a Klári mamáékhoz, ezért volt még bőven időm játszani, úgyhogy mivel nagyon rég gyurmáztam már, ezért elővettük a fagyigépet és sorra gyártottam a fagyikelyheket :)
Később a mamához végül ketten mentünk apával, mert anya ovis dolgokat írogatott. Az ebéd ma is nagyon fincsi volt (természetesen) és jó sokat is ettem a levesből és a fasírtból is, ezért abszolút megérdemeltem szerintem a csokitojást desszertnek :))
Nem maradtunk sokáig, mert apa sietett, hogy a forma 1-re hazaérjen, én meg mehettem aludni...
Ébredés után játszottunk, például anyával orvosi rendelőset (én voltam a doktor bácsi!) és hatkor lementünk sétálni a Mamával és a Dömével. Híradó után vacsoráztam hot-dogot és még fürdésig apával társasoztunk az új Toy Story-s társasommal és ma fölényesen nyertem, apának esélyt sem adtam a győzelemre :)
A játék után pedig hamar rendet raktunk és mentem fürdeni és aludni.

1838.nap

Reggel átmentem a Mamához amíg anyáék vásárolni mentek, mert nekem nem volt kedvem velük menni... Épp jókor mentem, mert már készültek a palacsinták és a második az enyém is lett (az első elszakadt, ezért a Dömi megnyerte...). Picit még játszottunk, de már jött is apa és hozta a rolleremet és lementünk a nagy játszótérre, ahol rollereztem, csúszdáztam, mászóváraztam egészen ebédidőig. Amikor megéheztünk, feljöttünk és bár a levesből nem sokat ettem, de utána halacskát rántott ki anya, és abból viszont sokat ettem. A délutáni szieszta alatt aludtam kicsit és ébredés után uzsonnára ismét palacsintát kértem. Anya vasalt, apa mosott és pakolászott, de az volt a terv, hogy nemsokára átmegyünk a Csilláékhoz, én pedig telefonon elintéztem, hogy átvigyük a Dömét is, így aztán előbb érte mentünk a Mamához és én sétáltathattam a Dömit jó sokáig (csak a forgalmas utaknál vette át anya a pórázt). A Csilláéknál egy új játék volt: a nagy tévén mentek játékok, amik azt csinálták, amit én a tévé előtt. Hasonló, mint a Wii, de nem kell a kezembe a távirányító sem és még a lábamat is követte a kis figura a tévében! Egész fura, de jópofa. Ó, és találjátok ki mit sütött nekünk a Csilla? Palacsintát! Ott is ettem kettőt frissiben vacsorára. Jó kis palacsintanap! Az emeleten is játszottunk: biliárdoztam is és flippereztem is, aztán este hazaindultunk. Persze előbb még hazavittük a Dömit, és itthon rögtön mentem is fürdeni és aludni , mert már későre járt...

1837.nap

Reggel apa nem akarta bekapcsolni a Toy Story-t, mert ő indult dolgozni és én meg lassan oviba... Á na mindegy, majd délután megnézem akkor!
Délelőtt volt ma is a sakk és csak utána mentünk az udvarra, de azért jó sokáig kint lehettünk és én persze a Norbival játszottam leginkább. Ma én voltam a napos ebédnél, tehát én terítettem és ezt nagyon szeretem csinálni. Pláne, ha ebéd után tudom, hogy jön értem a Mama! Péntek révén nála aludhattam és aludtam is tényleg, méghozzá fél négyig. Uzsonna után megtanítottam pár sakk lépést a mamának és épp malmoztunk, amikor megérkezett anya és már indultunk is lassan haza. Apával majdnem egyszerre értünk haza és be is vasaltam rajta a reggeli ígéretét és bekapcsoltattam a Toy Story harmadik részét és megnéztem a végét végre. Vacsorára hozott át a Mama paradicsomlevest, így azt melegített nekem apa és pizzát ettem másodiknak, majd mivel még éhes voltam kicsit, ezért egy mini kakaós csigát is benyomtam. Fürdésig még játszottunk a játékfiguráimmal és a társasommal is, de amikor anya hazaért és megfürdött, akkor nekem is mennem kellett lassan fürdeni és aludni... Ja, képzeljétek, ma 16.0 -át mutatott a mérleg este! Végre tizenhat!

1836.nap

Reggel jó sokáig aludtam, apa már elment dolgozni amikor felébredtem. Mégse oviba mentünk egyenesen, hanem előbb egy cipőboltba, mert megint kinőttem pár cipőt és szandált... Persze innen már siettünk az oviba, mert lassan már mentünk az udvarra. Kicsit hűvös volt, de legalább sütött a napocska. Ebédig kint maradtunk, és délután sziesztáztunk természetesen. Mivel ma is lesz angol, így jött a Noncsiért és értem a Kati mama az Annával és a Botival.
Angolon egy új nyuszis éneket tanultunk, és már ott volt apa amikor kijöttünk. Kicsit még maradhattam a Botival játszani, de amikor bevadultunk, érdekes módon apa inkább hazahozott...
Itthon elsőnek megvacsoráztam: ettem egy nagy szelet pizzát és a Mama küldött finom pudingot, amit utána megehettem. Estig még lufiztam, fotózgattam és rajzfilmet néztem. Fürdés után és lefekvés előtt még hármasban eljátszottuk - nagyjából - a tegnapi előadást, csak persze apa nem igazán énekelt... :)

1835.nap

Reggelit ma is apa csinált, aztán játszottam kicsit, amíg anya is elkészült és mentünk oviba. Délelőtt még egyszer elgyakoroltuk az előadást, és utána átöltöztünk és elindultunk a nyugdíjas-házba szép kettes sorban, gyalog, mert nem volt messze. Ott pedig szépen előadtuk a műsort, ami nagyon tetszett a néniknek és bácsiknak és nem csak tapsot kaptunk a végén, de még egy-egy muffint is, amit nekünk sütöttek a nénik! Szuper! Visszaérve ebédeltünk és megehettük a végén a sütiket is. Én epreset kaptam, de a Máté mondta, hogy a csokis is nagyon finom volt...  A délutáni szieszta végén jött értem és a Noémiért a mama, de sajnos olyan bolond szél fújt, hogy a játszótérre nem tudtunk menni a homokvihar miatt :(
Sebaj, a mamánál jót játszottunk, de hamar jött anya és mi hazajöttünk. Itthon folytattam a játékot a Toy Story-kkal, vacsorára ismét gombócot ehettem és lassan mentem is pancsolni.
Épp végeztünk a fürdéssel-fogmosással és pont be akartuk kapcsolni a Toy Story-t, amikor - épp időben - apa hazaért, úgyhogy ő bekapcsolta nekünk és lefekvésig azt néztem.

1834.nap

Reggelit ma is apa adott: a tortámból kértem egy szeletet, amíg van... aztán apa ment dolgozni, mi pedig oviba - anyával. Délelőtt megtartottuk a holnapi anyáknapi műsor főpróbáját, amit anya fel is vett kamerával, utána gyümölcsevés volt, és már mentünk is az udvarra. Ebédig kint szaladgáltunk, és evés után alvás következett, majd pedig jött értem és a Noémiért a Kati mama az Annával és a Botival együtt. Az angol óra előtt még kicsit a ház előtti mini játszótéren futkározhattunk és a Málna kutya is csatlakozott hozzánk: ő is futott mint a szél, kőrbe-kőrbe velünk :)
Angol óra után hamar hazavitték a Noncsit, és épp jött már apa is, anya pedig már rég ott volt, úgyhogy mi is hazaindultunk, csak előbb még apa jobban összerakta az új asztalt a gyerekszobában, mert a Kriszti nem tudta elég erősen meghúzni a csavarokat.
Itthon előbb megettem a maradék brokkoli levest vacsorára, aztán a híradó után együtt megnéztük a délelőtti műsort és még rajzfilmet is néztem kicsit, majd pedig a Toy Story játékaimmal játszottam a fürdésig, pancsizás után pedig elrámoltunk apával a nagyszobában minden játékot és már mentem is aludni, mert álmos voltam...

1833.nap

Reggel apa csinált reggelit és már ment is dolgozni, mert ma anya vitt oviba. Délelőtt gyakoroltuk az előadást, azután jó sokat lehettünk az udvaron. Az ebéd nem volt valami nagy szám, de picit aludtam délután a csendes pihenő alatt. A délutáni játék rövid volt, mert szinte mindenki elment népi táncra. Még jó, hogy pár perc múlva jött értem apa, addig meg segítettem a Marianna néninek elrámolni.
Hazaérve megéheztem, és ettem a tortámból egy kis szeletet, majd rajzfilmet néztem, fotózgattam, matricáztam, és ilyenek. Vacsorára apa melegített nekem sajtos-tejfölös tésztát és elmentem fürdeni, hogy ne később menjen ezzel az idő, ugyanis amikor anya hazaért zumbáról, még játszottunk az új Toy Story-s társasjátékommal (sajnos hiába én voltam a legügyesebb, apa irtó szerencsés dobással az utolsó lépésnél megelőzött... csalás!). Kicsit hosszú lett a játék, így már visszavágóra nem maradt idő, mert mennem kellett már aludni, mivel elmúlt kilenc óra...