Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1834.nap

Reggelit ma is apa adott: a tortámból kértem egy szeletet, amíg van... aztán apa ment dolgozni, mi pedig oviba - anyával. Délelőtt megtartottuk a holnapi anyáknapi műsor főpróbáját, amit anya fel is vett kamerával, utána gyümölcsevés volt, és már mentünk is az udvarra. Ebédig kint szaladgáltunk, és evés után alvás következett, majd pedig jött értem és a Noémiért a Kati mama az Annával és a Botival együtt. Az angol óra előtt még kicsit a ház előtti mini játszótéren futkározhattunk és a Málna kutya is csatlakozott hozzánk: ő is futott mint a szél, kőrbe-kőrbe velünk :)
Angol óra után hamar hazavitték a Noncsit, és épp jött már apa is, anya pedig már rég ott volt, úgyhogy mi is hazaindultunk, csak előbb még apa jobban összerakta az új asztalt a gyerekszobában, mert a Kriszti nem tudta elég erősen meghúzni a csavarokat.
Itthon előbb megettem a maradék brokkoli levest vacsorára, aztán a híradó után együtt megnéztük a délelőtti műsort és még rajzfilmet is néztem kicsit, majd pedig a Toy Story játékaimmal játszottam a fürdésig, pancsizás után pedig elrámoltunk apával a nagyszobában minden játékot és már mentem is aludni, mert álmos voltam...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr395156131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása