Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1837.nap

Reggel apa nem akarta bekapcsolni a Toy Story-t, mert ő indult dolgozni és én meg lassan oviba... Á na mindegy, majd délután megnézem akkor!
Délelőtt volt ma is a sakk és csak utána mentünk az udvarra, de azért jó sokáig kint lehettünk és én persze a Norbival játszottam leginkább. Ma én voltam a napos ebédnél, tehát én terítettem és ezt nagyon szeretem csinálni. Pláne, ha ebéd után tudom, hogy jön értem a Mama! Péntek révén nála aludhattam és aludtam is tényleg, méghozzá fél négyig. Uzsonna után megtanítottam pár sakk lépést a mamának és épp malmoztunk, amikor megérkezett anya és már indultunk is lassan haza. Apával majdnem egyszerre értünk haza és be is vasaltam rajta a reggeli ígéretét és bekapcsoltattam a Toy Story harmadik részét és megnéztem a végét végre. Vacsorára hozott át a Mama paradicsomlevest, így azt melegített nekem apa és pizzát ettem másodiknak, majd mivel még éhes voltam kicsit, ezért egy mini kakaós csigát is benyomtam. Fürdésig még játszottunk a játékfiguráimmal és a társasommal is, de amikor anya hazaért és megfürdött, akkor nekem is mennem kellett lassan fürdeni és aludni... Ja, képzeljétek, ma 16.0 -át mutatott a mérleg este! Végre tizenhat!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr615156134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása