Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1871.nap

Hát reggel még tudtam volna aludni, és apa próbált minél később kelteni, de így meg sietni kellett, úgyhogy eléggé nyűgösen indult ez a nap...
De legalább ma ki tudtunk menni délelőtt az udvarra és ebéd után nem sokkal már jött is értem anya! Azért ilyen korán, mert mentünk az Anikóhoz hajat vágatni. Nekem szuper rövid tüsi lett a hajam (és zselét is kaptam ám!), anyának pedig kicsit más színű lett. De alighogy megszárították anya haját, már rohantunk is a Mamához, mert már kezdődött az angol és mivel ma volt őszig utoljára, így bejöhettek a szüleink is, úgyhogy előbb a Timi, a Kriszti és anya üldögéltek az ágyon, aztán apa is megérkezett a munkából és a vége felé a Zoli is csatlakozott a nézőkhöz. Persze a közönség jelenléte kicsit felpaprikázott minket és sokat bohóckodtunk, de anyáék ezt nem értékelték, sőt, az óra után még le is lettem szidva, amiért rendetlenkedtem... Azért a mama odaadta pudingot és utána jöttünk is haza, de nem nézhettem ma tévét, büntiből a rosszalkodásomért :(  Kénytelen voltam mással játszani és vacsora után apával labdázni, fürdés után pedig anyával is labdáztunk az előszobában. Azért ez is jó móka tulajdonképpen..
Este ma is diavetítés volt mesének, ami szuper ötlet volt anya részéről, én nagyon szeretem a diafilmes meséket (és én tekerhetem a filmet előre!)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr445156169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása