Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1824.nap

Éjszaka még kaptam egy lázcsillapítót, mert 38 fölé ment a lázam, de reggelre egész jól voltam már. Reggeli után egyedül és apával legóztam, ugyanis amikor anya felkelt, összeírta a vásárlólistát és apa ment közértbe, anya pedig elkezdett főzni. Egy hatalmas csattanásra riadtam a legózásból: anya ráejtette az egyik üvegtálat a tűzhelyre és a tál ripityára tört, a tűzhely pedig itt-ott megsérült, a konyha pedig üvegszilánkokban állt... Takarítás után anya folytatta a főzést, apa pedig jól összeporszívózta a lakást amikor hazajött, nehogy üvegszilánkba lépjen valaki. Délben átjött a Kati mama és velünk ebédelt de én a rakott krumpli helyett inkább a Klári mama milánóiját kértem és egy nagy adagot be is vágtam belőle. Desszertnek pedig apa hozott csokis fánkot kókuszreszelékkel, na az nagyon fincsi volt!
A délutáni szieszta után (nem aludtam, csak pihiztem két órát...) megnéztük a Toy Story végét, ragasztgattam matricákat, aztán mivel nem volt semmi bajom épp, így átmentünk a Csilláékhoz, mivel neki tegnap volt a névnapja és felköszöntöttük. Engem folyton megugat a Lili, mondjuk én is incselkedek vele :) Kicsit a teraszon voltunk amíg odasütött a napocska és jó idő volt, akkor a hintaágyon hintázgattam. A Marci cica oda is jött és jól megnézett magának, ugyanis ő is szeret ott hintázgatni... Amikor bementünk, akkor én felmentem apáékkal az emeletre, ahol biliárdoztunk az én szabályaim szerint (mindig én nyertem!). Sajnos este felé megint hőemelkedésem lett, úgyhogy hazajöttünk és mentem fürdeni meg aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr375156121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása