Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1823.nap

Reggel nem hiába keltem korán, mert amúgy is lassan keltett volna már apa, ugyanis hétkor indultunk a Klári mamához, mert ma őnála leszek. Képzeljétek, odafelé három 1A villamost is láttunk, pedig az ritkán jár amúgy! Klassz! Amikor Újpestre értünk, épp megsült az irtó fincsi kalács, amiből később ettem is egy szeletet. Délelőtt segítettem a mamának bejglit sütni: lemértem a hozzávalókat (a mama mondta, hogy mennyi kell miből, én pedig néztem a számokat  a mérlegen...) és még tésztát is gyúrtam. Na ez biztos irtó finom bejgli lesz! Délben ettem egy szép adag tésztát és egész magamtól elmentem aludni, csak épp a Mamának nem szóltam, aki meg mindenfelé keresgélt, mert erre nem is gondolt, hogy ennyire szófogadó leszek... Még jó, hogy csak pár szoba a lakás és hamar megtalált a hálóban, az ágyban :)
Ébredés után pedig adott a mama egy nagy halom matricát, amin állatok vannak és azokat ragasztgattam be a füzetembe. Voltak békák is, azokkal meg jól lehet ijesztgetni a mamát :))  Épp ezzel voltam elfoglalva, amikor megérkezett apa, de még befejezhettem az oldalt, amit csináltam és csak utána indultunk haza.
Útközben bementünk a leletemért vissza  a kórházba, de a doktor bácsi nagyon lassan találta csak meg a papíromat és folyton elfelejtette a keresztnevemet és Mihály, Misi, Miklós is voltam már mire megtalálta  a papírt, de szerencsére negatív lett az eredmény.
Hazaérve apával játszottam kicsit az állatfarmommal, utána befejeztük a tegnap elkezdett Toy Story 3-at, ettem kakaóscsigát vacsorára, és még játszottunk kicsit a fürdésig, de közben kiderült, hogy hőemelkedésem van, de legalább estére sem lett belőle láz... Hát majd holnapig kiderül, hogy megint beteg vagyok-e, vagy csak a múlt heti betegségem utózöngéi-e ezek a tünetek...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr45156120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása