Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1717.nap

Reggel kicsit megint nyűgös voltam a korán kelés miatt, de mire megreggeliztem, már elmúlt... Amikor beértünk a csoportba, épp a Fanni játszott a nagyon szép babaházával és megengedte, hogy mi - többiek is megcsodáljuk az apró bútorokat és egyebeket. Délelőtt voltunk az udvaron is kicsit rohangálni :)
Ebédnél ma én voltam a napos, ami klassz, mert szeretek teríteni: ilyenkor nekem kell az asztalunknál megteríteni és a tányérokat, kanalakat, poharakat, szalvétát szépen elrendezni. Klasz. Az ebéd mondjuk elég gyenge volt, ugyanis sárgaborsó főzelék volt. Még jó, hogy volt hozzá husi és kenyér, meg egy fél banán utána...
Alvás után mentünk tornázni és épp a Csilla tornájáról értünk vissza, amikor jött anya értem és a Noémivel együtt siettünk a Kati mamához, mert lassan kezdődött már az angol óránk. Ma a lakásról tanultunk, tudom már az ablakot: az a window, az ajtót, az a door, meg ilyenek. Angol után lassan hazajöttünk és apa már itthon várt minket. Én pedig sikeresen elértem anyánál, hogy főzzön egy nagy adag tejbegrízt és azt vacsoráztunk. Fincsi volt!
Fürdésig még kicsit rajzoltam és interneteztem, aztán pancsolás után már mentem is aludni, hátha korábban lefekszem és akkor könnyebb lesz reggel felkelni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr255156011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása