1580.nap

Délelőtt apával rendet raktunk a nagyszobában - pontosabban elpakoltuk a játékaimat, mert már az egész szobát elfoglalták... Kicsit rajzolgattam még, aztán indultunk a Klári mamáékhoz, ahol ma aztán tényleg finom ebéd volt: karfiol leves és olyan finom rántott husi, hogy őrület! Joghurtos panírban volt kisütve és két szelet húst is megettem, olyan nagyon ízlett! Ebéd után építettem építőkockákból egy dínót és egy szörnyeteget, aztán kicsit labdáztam a Mamával, akinek eszébe jutott, hogy mostanában adtak át a közelben egy új játszóteret, úgyhogy hamar felöltöztünk és lementünk megvizsgálni :)
Kicsit később anyáék is odajöttek, csak ők addig csomagoltak holnapra kaját a maradékból... Én pedig nagy bátran levettem a szandálomat és mezítláb futkároztam, csakhogy a játszótér egyik fele nem homokkal, hanem aprókaviccsal volt felszórva, ami irtó csikisen szúrta a lábam :) Sebaj, kicsit eljátszogattam, aztán előbb a Mama lemosta a lábam, és már indultunk is haza. Itthon - kivételesen - nem kellett lefeküdnöm, hanem segíthettem anyának átnézni és kicsit átpakolászni a játékokat a szobámban. Találtunk is pár érdekes új játékot, például egy Bingó játékot, ami szuper, mert rengeteg szám van a játékban :) De találtunk egy Kinder Activitit is, amivel még jó sokat eljátszogattunk (közben apa a szekrényt fúrta-faragta az előszobában). Vacsorára megint olyan husit kértem, mint délben, mert az irtó fincsi volt, és kicsit később a fürdés után sajna már menni kellett aludni...

1579.nap

Ma mégse mentünk strandra, csak a kis játszótérre délelőtt. Elsőnek hármasban elkezdtünk egy nagy várat építeni (én hordtam a vizet az árokba...), de aztán ráuntam a dologra, pedig egyre többen beálltak a gyerekek közül anyának segíteni... Én közben nekiálltam a krétákkal számokat pingálni a kövekre. Dél előtt pedig felmentünk a Kati mamához ebédelni és a leves után egy nagy szelet husit majdnem meg is ettem! Utána hazajöttünk és engem ágyba zavartak anyáék, apa pedig elment moziba a Csabával. Én ugyan nem aludtam egy percet se, ezért anya egy idő után megengedte, hogy felkeljek. Uzsonnára dinnyét ettünk, aztán a szobában pázzléztunk és társasoztunk és apa is hazaért. Vacsora előtt megkértem apát, hogy még öt youtube videót a kedvenceim közül másoljon a telefonjára, hogy legközelebb azokat is meg tudjam nézni majd. Vacsira virslit főzött nekem apa pirítós kenyérrel, aztán - miután rendet raktunk a szobában - lassan mentem fürdeni és aludni...

1578.nap

Délelőtt felkerekedtünk és a Csilláékkal együtt bementünk a belvárosba, nézelődni, mászkálni. Jó sokat mászkáltunk... Elsétáltunk a Parlamenthez, onnan át a Lánchídon Budára és ott ebédeltünk: én apa egyik sült kolbászát választottam, a többiek pedig lecsót ettek. Evés után visszamentünk Pestre a Lánchídon és néztük a hajókat a vízen, majd a rakparton sétáltunk lefelé ahol láttunk bohócokat és felülhettem egy kisautós játékra is. Végül visszasétáltunk az autóhoz és hazajöttünk és én mehettem is egy puding megevése után aludni. Mivel jól elfáradtam a sok sétában, ezért jó nagyot aludtam :)
Ébredés után vacsoráztam, aztán kicsit internetezhettem és a híradó után anyával levittük sétálni a Dömét, mert a Mama sajnos lázas lett. A séta után mentem fürdeni, mert kilenckor kezdődött a tűzijáték és felmentünk a tetőre megnézni. Nagyon szép volt és egyáltalán nem hallottuk a hangját, mert elfújta a szél (én meg előtte féltem, hogy irtó hangos lesz...). A tűzijáték után sajnos már nem maradhattam fenn, fogmosás után menni kellett aludni...

1577.nap

Délelőtt anyával átmentünk a Kati mamához és segítettünk felcipelni egy csomó mindent a padlásra (én is cipeltem pár tapétát ám!), aztán hazajöttünk és lassan elindultunk az oviba. Szerencsém volt, mert alighogy beértünk és elkezdődött volna az ebédosztás, megérkezett apa és elhozott :)
Mivel választhattam a programot illetően és még nem voltam éhes, ezért vásárolni indultunk az Interspárba. Megegyeztünk apával, hogy ha szépen tudok a kocsi mellett jönni és nem rosszalkodok, akkor egyrészt nem kell beülnöm, másrészt kaphatok valami finomságot is ;) Így is lett, kaptam Dörmit és csokis banánt is és egész gyorsan végeztünk, de mire hazaértünk, azért már elég éhes voltam, így apa hamar bedobta a megmaradt fél gombás pizzámat a sütőbe és közben főzött túrós derelyét is, ami nekem a desszert volt a pizza után, sőt még a Dörmit is megettem! Evés után mennem kellett az ágyamba, de nem aludtam, csak csendben elvoltam négy óráig, mert akkor felkelhettem. De sajnos a játszótérre nem mentünk le, mert hőemelkedést mért apa, úgyhogy itthon maradtunk és terepasztalt építettünk a kisvonatnak a nagyszobában. Közben anya is hazaért és úgy volt, hogy elvisz orvoshoz, de szerencsére a hőemelkedésem lassan elmúlt és megúsztam a rendelőben ücsörgést... Ja és délután apával dinnyét uzsonnáztunk, este pedig megint a pizzát ettem, ami délről megmaradt. Fürdés előtt még társasoztunk de utána mennem kellett aludni...

1576.nap

Délelőtt itthon volt anya, de reggel még épp tudtam apának is köszönni, aki indult munkába. Mi pedig anyával pakolásztunk épp, amikor a Kati mama telefonált, hogy menjünk vele a turiba, aztán onnan a gyógyszertárba mentünk (ahol összefirkáltam a padot...) és a kisteszkóba (ahol megfogtam egy zsemlét, amit meg kellett emiatt venni...). Amikor hazajöttünk, nem sokkal utána megérkezett a Klári mama és ő adott ebédet és pihenés után hangosan kiabált egy bácsi, hogy gyümölcsöket árulnak úgyhogy lementünk és vettünk egy dinnyét és betettük a hűtőbe, aztán bevitt a Mama az oviba anyához és kicsit ott játszottam, de aztán anya végzett, mert hazavitték a gyerekeket, és akkor hazajöttünk. Pont akkor ért haza apa is és együtt lementünk a kis játszótérre, és lehoztunk ecsetet meg tálkákat és apával vízfestettünk és én megmutattam neki, hogy már egyedül le tudom írni a nevemet! Apa nem maradt sokáig, mert elkezdett tüsszögni és valamire allergiás lehet amit odafújt a szél, úgyhogy ő felment, de mi lent maradtunk estig anyával. Amikor feljöttünk, apa adott vacsorát (kiszedettem a rizibiziből a borsót vele...) és fürdés után még hármasban uno-ztunk egy jót és az első két játékot én nyertem! De kártyázás után már menni kellett aludni, mert délután nem aludtam...

1575.nap

Reggel jó sokáig aludtam, úgyhogy apáék már rég elmentek dolgozni mire felkeltem, de a Klári mama itt várt rám és reggeli után lementünk a kis játszóra, ahol rajtam kívül még három Anna volt lent és a szüleik nomeg persze a Kati mama... Jó sokáig lent voltunk, majdnem ebédig, de mielőtt hazajöttünk volna, még elsétáltunk a közértbe virsliért, mert azt kérhettem ebédre.
Evés után pedig épp rajzolgattunk a Mamával, amikor anya hazaért és mikor a Mama hazaindult, nekem menni kellett az ágyba. De nem aludtam ám... Pihentem azért kicsit és amikor hazaért apa, már indultunk is a doktor nénihez, akihez a szokásos hosszú várakozás után bejutottunk, de ő sem értette, hogy miért köhögök még... Ezért elküldött minket a másodikra, ahol megint azzal a nagy géppel megröntgeneztek vagy mi. Itt hamar végeztünk és visszavittük a leleteket, de ebből sem derült ki semmi... hát hazajöttünk.
Itthon megvacsoráztam, aztán apával is rajzolgattunk és fürdés után mentem aludni, mert már álmos voltam.

1574.nap

Reggel pont akkor ébredeztem, amikor megérkezett a Klári mama. Még apa is itthon volt, úgyhogy segített reggelizni, fogat mosni és felöltözni, ugyanis lementem a Mamával a játszótereket megmutatni neki. A kicsire mentünk előbb és ilyenkor korán még tényleg nem volt olyan őrült meleg. Amikor itt már eleget játszottunk, akkor átmentünk a nagyra is és onnan pedig elsétáltunk az ovihoz, de anya pont nem volt ott, mert egy gyereket vitt épp orvoshoz. Ezzel a sok mászkálással és játékkal el is ment a délelőtt, úgyhogy hazajöttünk ebédelni és én mentem is aludni miután jóllaktam. Közben pont hazaért anya és leváltotta a Mamát :)
Jót aludtam délután és ébredés után pizzát ettem uzsonnára, ugyanis azt hozott nekem a Mama még reggel. De sajnos lemenni már nem tudtunk, mert vihar kerekedett és eleredt az eső is. Így aztán itthon játszottam anyával és rajzolgattam is. Később apa is hazaért és akkor pont a tüsivel játszottam és építettem előbb egy elefánt-utat, amin épp hasra esett egy nyuszi, aztán számokat és formákat is készítettem. Este még egy bogyós joghurtot megettem a fürdés előtt és már mehettem is fogmosás után aludni...