Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1577.nap

Délelőtt anyával átmentünk a Kati mamához és segítettünk felcipelni egy csomó mindent a padlásra (én is cipeltem pár tapétát ám!), aztán hazajöttünk és lassan elindultunk az oviba. Szerencsém volt, mert alighogy beértünk és elkezdődött volna az ebédosztás, megérkezett apa és elhozott :)
Mivel választhattam a programot illetően és még nem voltam éhes, ezért vásárolni indultunk az Interspárba. Megegyeztünk apával, hogy ha szépen tudok a kocsi mellett jönni és nem rosszalkodok, akkor egyrészt nem kell beülnöm, másrészt kaphatok valami finomságot is ;) Így is lett, kaptam Dörmit és csokis banánt is és egész gyorsan végeztünk, de mire hazaértünk, azért már elég éhes voltam, így apa hamar bedobta a megmaradt fél gombás pizzámat a sütőbe és közben főzött túrós derelyét is, ami nekem a desszert volt a pizza után, sőt még a Dörmit is megettem! Evés után mennem kellett az ágyamba, de nem aludtam, csak csendben elvoltam négy óráig, mert akkor felkelhettem. De sajnos a játszótérre nem mentünk le, mert hőemelkedést mért apa, úgyhogy itthon maradtunk és terepasztalt építettünk a kisvonatnak a nagyszobában. Közben anya is hazaért és úgy volt, hogy elvisz orvoshoz, de szerencsére a hőemelkedésem lassan elmúlt és megúsztam a rendelőben ücsörgést... Ja és délután apával dinnyét uzsonnáztunk, este pedig megint a pizzát ettem, ami délről megmaradt. Fürdés előtt még társasoztunk de utána mennem kellett aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr715155869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása