Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1580.nap

Délelőtt apával rendet raktunk a nagyszobában - pontosabban elpakoltuk a játékaimat, mert már az egész szobát elfoglalták... Kicsit rajzolgattam még, aztán indultunk a Klári mamáékhoz, ahol ma aztán tényleg finom ebéd volt: karfiol leves és olyan finom rántott husi, hogy őrület! Joghurtos panírban volt kisütve és két szelet húst is megettem, olyan nagyon ízlett! Ebéd után építettem építőkockákból egy dínót és egy szörnyeteget, aztán kicsit labdáztam a Mamával, akinek eszébe jutott, hogy mostanában adtak át a közelben egy új játszóteret, úgyhogy hamar felöltöztünk és lementünk megvizsgálni :)
Kicsit később anyáék is odajöttek, csak ők addig csomagoltak holnapra kaját a maradékból... Én pedig nagy bátran levettem a szandálomat és mezítláb futkároztam, csakhogy a játszótér egyik fele nem homokkal, hanem aprókaviccsal volt felszórva, ami irtó csikisen szúrta a lábam :) Sebaj, kicsit eljátszogattam, aztán előbb a Mama lemosta a lábam, és már indultunk is haza. Itthon - kivételesen - nem kellett lefeküdnöm, hanem segíthettem anyának átnézni és kicsit átpakolászni a játékokat a szobámban. Találtunk is pár érdekes új játékot, például egy Bingó játékot, ami szuper, mert rengeteg szám van a játékban :) De találtunk egy Kinder Activitit is, amivel még jó sokat eljátszogattunk (közben apa a szekrényt fúrta-faragta az előszobában). Vacsorára megint olyan husit kértem, mint délben, mert az irtó fincsi volt, és kicsit később a fürdés után sajna már menni kellett aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr665155872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása