1503.nap

Ma korábban indultunk Újpestre, mert anya még bement vásárolni a Mamáéknál a kis boltokba. Mi apával továbbmentünk, fel a Mamához. Vittem az angolul beszélő játékomat és megtanítottam a mamát is játszani vele :) Épp elkezdtük csinálni az asztalt, - mert már éhes voltam - amikor anya is megérkezett, és ma is nagyon finom volt az ebéd, ettem mindenből: a levesből, utána  a husiból, fasírtból és májból is, méghozzá ubisalival! Nagyon jóllaktam, de azért még valahogy egy kinder tejszelet belémfért, sőt később, amikor Julika néni is átjött, még egy kis fagyit is ehettem. Utána indultunk haza és nekem pihennem kellett, amíg anya is hazaért (ő a Kati mamához ment pakolászni). Aztán telefonáltunk a Csilláéknak, hogy menjünk bringázni, és mi is átmentünk a biciklikért a Kati mamához, aztán félúton találkoztunk a Csabáékkal és elmentünk a Wekerlére egy jó nagyot kerekezni. Nagyon élveztem! Szépen sütött a nap és szép helyeken mentünk. Sőt, még fagyizni is elmentünk és még én is kérhettem fagyit! Vaníliásat kértem és csak kicsit ettem le magam :) Utána már lassan hazaindultunk és a Csilláék is, mert későre járt, úgyhogy visszavittük a bringákat, de épp akkor jött le a Kati mama a Dömével, úgyhogy még velük is sétáltunk kicsit - hazáig.
Itthon egyre nyűgösebb lettem és vacsora, és fürdés után még büntibe is kellett állnom, mert hisztiztem a fogmosásnál... Sőt, emiatt csak egy mese volt az ágyamban...

1502.nap

Ma klassz napom volt!
Reggel jó sokáig aludtam, és reggeli után nem sokkal (épp csak meglámpáztuk a fülem, hogy ne jöjjön vissza a fájás) már indultunk is le az ovi udvarára, mert alapítványi nap volt ma! Nagyon klassz volt, mert sok gyerek és sok játék volt: például ugrálóvár is volt és kisállat simogató és pónilovaglás. A Kati mama is ott volt már az Annával és a Botival és persze a Noémi is ott volt már az udvaron. De menjünk sorba: előbb még előadást csináltak a nagyobb ovisok, aztán mi következtünk apával: akadályfutásban indultunk és irtó gyorsan szaladtunk ám! Második helyezettek lettünk, úgyhogy választhattam ajándékot is! Utána mentünk az állatokat megnézni és megsimizni. Volt kecske, bárány, láma és egy csacsi is. Adtam nekik füvet is és meg is ették a kezemből. Aztán egymás után póni-lovagoltunk a Botiékkal, és amikor visszamentünk az udvarra, akkor ugráló-váraztunk, tűzoltó autóba másztunk (még a tűzoltósapkát is felvehettük a Botival!) és mivel épp üres volt az akadálypálya, még futottunk versenyt a Botival párszor. Utána koncert kezdődött, de pár szám után elindultunk a Kati mamához ebédelni. Én csak levest ettem, pedig palacsinta volt a második... Közben átjöttek  a Dédiék is, mi pedig hazaindultunk, mert itthon aludtam. Amikor felébredtem, épp telefonált apának a Csaba, hogy van-e kedvünk fagyizni menni vele (még szép!), úgyhogy gyorsan felöltözünk és indultunk. A Csaba már itt várt a ház előtt és együtt mentünk a nagy áruházba fagyizni. Én egy nagyon érdekes fagyit választottam: a tejszínhabon még cukorkák is voltak! Utána még kicsit mászkáltunk és átmentünk egy másik áruházba is, ahol vett nekem apa három nagyon szép mesekönyvet. Amikor hazajöttünk, még feljött a Csaba hozzánk Wii-zni és megmutattam neki a 100-as bowlingot, ami úgy tetszik nekem. Egy játék után a Csaba hazament, én pedig ettem két palacsintát vacsorára, aztán mentem fürdeni és még lefekvés előtt nézhettem a Bebe-tévét, amíg apa lámpázta a füleimet.

1501.nap

Reggel még volt idő kicsit játszani, úgyhogy pázléztunk anyával, aztán átmentem a Kati mamához. A Mama sokat főzőcskézett, de megérte a várakozás, mert a leves után palacsinta volt az ebéd! Meg is ettem hamar kettőt :) Viszont ma nem volt kedvem aludni délután, de legalább így nem kellett keltegetni, amikor indultunk a Noémiért az oviba... Amikor visszaértünk, épp indultunk sétálni a Dömével, amikor apa is odaért, úgyhogy ő is velünk jött és utána vele mentünk a játszótérre hintázni, de persze a Mama is jött utánunk, mert apa csak egy órát maradhatott, ugyanis ment vacsorázni a kollégáival... Kicsit később anya is odajött a játszóra és lassan hazaindultunk, csak még a cuccokért felmentünk a Mamához.
Itthon bábszínházaztunk, aztán vacsi és fürdés után még beszéltem apával  telefonon és már mentem is aludni.

1500.nap - Ezeröcsi :)

Reggel még tudtam integetni apának, de mivel tegnap este nagyon megfájdult a fülem és csak nehezen aludtam el - és ugyan reggelre már nem fájt szerencsére, de ma nem kellett oviba mennem, hanem a Kati mamához vitt anya. Amíg vártunk a Mamára (mert elment vásárolni), addig a Dömét tanítgattuk és ha ügyes volt, akkor kapott jutalomfalatot :) Délelőtt játszottunk, levittük sétálni a Dömét és az ebédért is elmentünk a Mamával. Apropó ebéd: az fincsi volt ma: paradicsomleves és husi krumplival és ubisalival. Jót ettem és utána jót aludtam. Ébredés után már sietni kellett a Noémiért, úgyhogy útközben meguzsonnáztam, és lent maradtunk a kis játszótéren, mert kicsit ugyan csepergett néha az eső, de többnyire azért nem. Épp a Noémit pörgettem a kőrhintában amikor apa is odaért. Még tudtunk  mérleghintázni is, de rákezdett az eső, úgyhogy inkább felmentünk a Mamához a vacsorámért és jöttünk haza, csak még előbb elmentünk a virágoshoz és választottam apa helyett egy szép csokrot anyának. Alighogy hazaértünk, már jött is anya, és indultunk a klinikára, hogy megnézze egy doktornéni a fülemet. Szerencsére nincs semmi komoly baj, csak a mandulám rosszalkodik megint. Hazafelé beugrott anya a gyógyszertárba és vett nekem vitamint, amihez ajándék is járt: egy villogós pattogós labda. Irtó klassz! Itthon ki is próbáltuk persze... Vacsorára paradicsomleves és kókuszkocka volt és ettem egy vitamint is. Vacsora előtt még Wii-zhettem is és alvás előtt lámpázni kellett a fülemet - ahogy a doktornéni mondta.

1499.nap

Reggel pont akkor keltem, amikor apa indult dolgozni. Kicsit problémáztam a reggelinél, de aztán belehúztam, mert anya sietett volna és még a végén elmegy nélkülem! Az oviban pedig ma ki tudtunk menni kicsit az udvarra, pedig elég hűvös volt ma. Lehetett hintázni is kivételesen a hatosoknál. Az ebéd ma fincsi volt:  a leves után lekváros gombóc volt :)
Aztán már jött is értem a Kati mama az Annával és aztán amikor visszaértünk a Mamához, akkor hozta a Kriszti a Botit. Sajnos ma nem tudtunk aludni délután, mert folyton fúrtak valahol és az irtó hangos volt... Így aztán egész délután a Mamát boldogítottuk, eleinte hárman, azután elmentünk a Noncsiért és akkor már négyen :) sokat játszottunk például azzal a jó zajos golyó-gurítós pálya játékkal, de folyton a Boti találta ki a szabályokat és nem csinálhattuk amit akartunk. Később visszaért anya a fogorvostól és öltöztem is.
Épp indultunk anyával haza, amikor a lifttel megérkezett apa, úgyhogy mégis hárman jöttünk haza. Itthon megmutattam apának az új, kalózos játékot (aztán ő is megmutatta, hogy _elvileg_ hogyan is kéne ezzel játszani). Vacsorára nem ettem túl sokat, csak pár falatot, úgyhogy még fürdés után kisírtam egy kis csokit, hogy legyen erőm aludni :)

1498.nap

Délelőtt, az oviba menet nagyon fújt a szél, de még az eső is esett hozzá, szóval elég randa idő volt... Persze így az udvarra se tudtunk kimenni :( Egész az ebédig bent játszottunk a teremben, és ebédre főzelék volt és süti (de egyik sem ízlett annyira...), aztán jött értem a Kati mama, mert ma is nála aludhattam. Aludtam is egy jó nagyot, olyannyira, hogy a Döme keltegetett (a fülemet akarta megenni!), mert már jött apa és mentünk a "Kalimpa" tornára. Szerencsére épp nem esett az eső, úgyhogy gyalog mentünk és a tornán jól elfáradtam, annyira, hogy a végére már nem is volt kedvem palacsintásat játszani... Közben anya is odaért, mert mire kimentünk, ő már ott üldögélt, így hármasban sétáltunk a szemerkélő esőben haza. Apának még mindig fáj a torka és nem is tud beszélni, csak suttogni, de azért itthon játszott velem, de csak csendes játékokat, például a zöldség-gyümölcsös kártyákkal. Aztán vacsorára ma is sajtos tésztát kértem és utána mentem fürdeni.
Lefekvés előtt még játszottunk egyet hármasban az almás társassal.

ui.: este megmértek apáék: 14.8 kiló vagyok és 105 centi magas, a fejem 49, a lábam 16.5 centi.

1497.nap

Reggel anya vitt oviba ezért tovább aludhattam ma. Az oviban meg átöltözésnél a folyosó közepére szórtam ki a homokot a cipőmből, úgyhogy a Viola néni hozott egy seprűt, hogy akkor most seperjem is össze! Aztán délelőtt ki tudtunk menni az udvarra szerencsére, mert közepesen jó idő volt. Játék is volt délelőtt és ebéd után pedig jött értem a Kriszti és autóval elmentünk a Botiért! Na ilyen se volt még, de nagyon tetszett! Délután pedig a Kati mamánál voltunk Annával kiegészülve és képzeljétek, az Eti is ott volt a Mamánál és kaptunk tőle ajándékokat! Méghozzá szuper lufikat: Anna egy katicát, ami repül, a Boti egy dínót és én egy cicát, amik még sétálni is tudnak, pedig lufik! Nagyon különlegesek. Ó, és csokikat is kaptunk :) Amikor elment az Eti, akkor mentem aludni és ébredés után kakaós csigát uzsonnáztunk, azután épp a folyosón dobáltuk a gyümiket a Botival, amikor megérkezett apa, és akkor bementünk a gyerekszobába és együtt építettünk autópályát. Közben a Mama levitte a Dömét sétálni és amikor visszaért, nem sokkal utána hazaindultunk.
Anya már itthon volt, és egy kicsit játszottam apával, aztán ő csinált nekem vacsorára sajtos tésztát és utána még kártyákkal és állatokkal játszottunk. Fürdés előtt még ehettem egy csokikát és pancsi után még anya is játszott velem a séf bácsival és gyümölcsös kártyákkal.