Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1503.nap

Ma korábban indultunk Újpestre, mert anya még bement vásárolni a Mamáéknál a kis boltokba. Mi apával továbbmentünk, fel a Mamához. Vittem az angolul beszélő játékomat és megtanítottam a mamát is játszani vele :) Épp elkezdtük csinálni az asztalt, - mert már éhes voltam - amikor anya is megérkezett, és ma is nagyon finom volt az ebéd, ettem mindenből: a levesből, utána  a husiból, fasírtból és májból is, méghozzá ubisalival! Nagyon jóllaktam, de azért még valahogy egy kinder tejszelet belémfért, sőt később, amikor Julika néni is átjött, még egy kis fagyit is ehettem. Utána indultunk haza és nekem pihennem kellett, amíg anya is hazaért (ő a Kati mamához ment pakolászni). Aztán telefonáltunk a Csilláéknak, hogy menjünk bringázni, és mi is átmentünk a biciklikért a Kati mamához, aztán félúton találkoztunk a Csabáékkal és elmentünk a Wekerlére egy jó nagyot kerekezni. Nagyon élveztem! Szépen sütött a nap és szép helyeken mentünk. Sőt, még fagyizni is elmentünk és még én is kérhettem fagyit! Vaníliásat kértem és csak kicsit ettem le magam :) Utána már lassan hazaindultunk és a Csilláék is, mert későre járt, úgyhogy visszavittük a bringákat, de épp akkor jött le a Kati mama a Dömével, úgyhogy még velük is sétáltunk kicsit - hazáig.
Itthon egyre nyűgösebb lettem és vacsora, és fürdés után még büntibe is kellett állnom, mert hisztiztem a fogmosásnál... Sőt, emiatt csak egy mese volt az ágyamban...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr345155794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása