Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1502.nap

Ma klassz napom volt!
Reggel jó sokáig aludtam, és reggeli után nem sokkal (épp csak meglámpáztuk a fülem, hogy ne jöjjön vissza a fájás) már indultunk is le az ovi udvarára, mert alapítványi nap volt ma! Nagyon klassz volt, mert sok gyerek és sok játék volt: például ugrálóvár is volt és kisállat simogató és pónilovaglás. A Kati mama is ott volt már az Annával és a Botival és persze a Noémi is ott volt már az udvaron. De menjünk sorba: előbb még előadást csináltak a nagyobb ovisok, aztán mi következtünk apával: akadályfutásban indultunk és irtó gyorsan szaladtunk ám! Második helyezettek lettünk, úgyhogy választhattam ajándékot is! Utána mentünk az állatokat megnézni és megsimizni. Volt kecske, bárány, láma és egy csacsi is. Adtam nekik füvet is és meg is ették a kezemből. Aztán egymás után póni-lovagoltunk a Botiékkal, és amikor visszamentünk az udvarra, akkor ugráló-váraztunk, tűzoltó autóba másztunk (még a tűzoltósapkát is felvehettük a Botival!) és mivel épp üres volt az akadálypálya, még futottunk versenyt a Botival párszor. Utána koncert kezdődött, de pár szám után elindultunk a Kati mamához ebédelni. Én csak levest ettem, pedig palacsinta volt a második... Közben átjöttek  a Dédiék is, mi pedig hazaindultunk, mert itthon aludtam. Amikor felébredtem, épp telefonált apának a Csaba, hogy van-e kedvünk fagyizni menni vele (még szép!), úgyhogy gyorsan felöltözünk és indultunk. A Csaba már itt várt a ház előtt és együtt mentünk a nagy áruházba fagyizni. Én egy nagyon érdekes fagyit választottam: a tejszínhabon még cukorkák is voltak! Utána még kicsit mászkáltunk és átmentünk egy másik áruházba is, ahol vett nekem apa három nagyon szép mesekönyvet. Amikor hazajöttünk, még feljött a Csaba hozzánk Wii-zni és megmutattam neki a 100-as bowlingot, ami úgy tetszik nekem. Egy játék után a Csaba hazament, én pedig ettem két palacsintát vacsorára, aztán mentem fürdeni és még lefekvés előtt nézhettem a Bebe-tévét, amíg apa lámpázta a füleimet.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr955155793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása