1454.nap

Ma elég mozgalmas napom volt, estére eléggé el is fáradtam...
De menjünk sorba: reggeli után apa megpróbált forma egyet nézni a nagyszobában, de én meg játszani próbáltam vele, így ez se neki, se nekem nem volt tökéletes, végül anya úgy oldotta meg a helyzetet, hogy levitt sétálni a Mamával és a Dömével és addig apa tudta nézni a tévét. Amikor visszaértünk, már vége volt a versenynek, így indulhattunk is a Klári mamáékhoz, hogy felköszöntsük a Petit, de ő pont nem volt még otthon, mert tegnap bulizott és még nem ért haza ;) Sebaj, mi megebédeltünk és utána a anyáék elmentek az oviba cserepeket venni, én pedig lefeküdtem a kisszobába és a mama mesélt nekem, meg picit játszottunk is a gyümikkel, aztán én csendben feküdtem, amíg ezt meg nem untam , ugyanis hallottam, hogy közben megérkezett a Julika néni és anyáék is, úgyhogy én is előbújtam. Alighogy elkezdtünk a Mamával játékból a pléden piknikezni, a Peti is megjött és tudtunk tortázni és ajándékozni, aztán nemsokára indultunk is.
Útközben apának eszébe jutott, hogy épp arra amerre megyünk, van egy kiállítás régi autókból a Vasúttörténeti Parkban, így bementünk megnézni, mik vannak kiállítva. Hát sok-sok régi  autó meg motor volt és persze a vonatokat se vitték el mindet... Sőt, mivel épp kevesen voltak a sorban, ezért felszálltunk egy igazi hatalmas gőzmozdony vezetőfülkéjébe és mentünk vele egy kicsit oda-meg-vissza! Irtó klassz volt, pedig eleinte féltem, hogy túl hangos lesz és én azt nem szeretem. De nem volt olyan vészes, sőt, nagyon tetszett ahogy pöfékelt és csattogott a mozdony. Utána bementünk megnézni a sok autót és motort, de engem ez a része már kevésbé érdekelt a dolognak - apa pedig próbált jobban körülnézni, de én egyre csak sürgettem, hogy menjüüüüünk mááááár... Így egy idő után apa feladta a küzdelmet és elindultunk. De nem ám haza! Cukrászdába, fagyizni! Hirtelen mégse voltam olyan fáradt, ahogy egy csokifagyi került a kezeim közé! Természetesen jól összemaszatoltam magam és a ruhám, így hazaérve rögtön mentem fürdeni és csak utána vacsoráztam - egy kis gombócot. Viszont mivel egyre nyűgösebb lettem (mert már irtó fáradt voltam, na!), anyáék elküldtek aludni...

1453.nap

Sajnos még picit piros a torkom és néha hőemelkedésem is van, ezért csak itthon tudtam játszani apával és nem tudtunk lemenni a játszótérre, pedig végre sütött a nap :(
Sebaj, egész délelőtt játszott velem apa - anya pedig főzőcskézett nekünk közben bablevest és lekváros gombócot. Ebédre mégse tudtam még sokat enni, pedig a gombócok elég ígéretes csemegék voltak... Utána menni kellett az ágyamba sziesztázni, de persze én nem aludtam egy percet se, és végül elértem apánál, hogy kijöhessek játszani... Aztán délután, kicsit később lementünk picit sétálni a Mamával és a Dömével és utána apa sütött palacsintát és én is ettem egy kakaósat (én szórtam meg és én tekertem fel!), aztán anyával ragasztgattunk estig és a fürdés után nem sokkal átjöttek a Csilláék, de én mégse maradhattam fenn sokáig, mint az ilyenkor lenni szokott, hanem kilenckor ágyba küldött anya, akárhogy is próbáltam húzni az időt...

1452.nap

Reggel apa keltegetett és ma már tudtam enni egy langyos, fél adag reggelit, aztán öltöztünk és pici hisztizés után átsétáltunk a Kati mamához, ahol az Ani fogadott, mert a Mama gyógytornán volt, ezért egy ideig ő volt velem és épp játszottunk, amikor hazaért a Mama és leváltotta az Anit. Aztán lementünk és megsétáltattuk a Dömit (még egy frizbít is levittünk neki dobálni) és elmentünk az ebédért, és már egész sokat tudtam enni délben: ettem levest is és sok spenótot. Utána lefeküdtem aludni és épp ébredeztem amikor anya is odaért. Vele is játszottam és amikor apa telefonált, hogy már hazaért az autószervizből, akkor mi is hazajöttünk és kicsit játszottam apával is, de ő utána elment vásárolni és anya volt velem a vacsoráig. Nem ettem túl sokat, mert uzsonnára nem sokkal előtte ettem finom kókusztekercseket, aztán pedig már menni kellett fürdeni és aludni, mert  későre járt...

1451.nap

Reggel arra ébredtem, hogy fáj a torkom... Apa belekukucskált és szerinte is piros a torkom, plusz hőemelkedésem is volt, úgyhogy némi telefonálgatás után átmentünk a Kati mamához és én ott maradhattam, mert így nem mehetek oviba. Délelőtt még kicsit fáradt voltam, de azért le tudtam menni a Mamával és Annával (aki egy kis időre átjött) az ebédért. Az ebéd pedig ma is kedvemre való volt: paradicsomleves :) Ebéd után picit felugrott anya is és adott lázcsillapítót és tantumot is a torkomra, aztán én aludtam egy igazán nagyot. Amikor felébredtem, anya már ott volt és nemsokára apa is odaért és picit játszottunk, aztán elmentünk a doktor nénihez, hogy megvizsgáljon. Most kivételesen csak egy órát kellett várnunk, mert korán odaértünk és addig apa telefonjával játszottam, a vizsgálat után pedig hazajöttünk és még picit ismét apával "játszótereztünk", aztán vacsoráztam és mentem fürdeni meg aludni.

1450.nap

Reggel akkor ébredtem, amikor anya indult, így kényelmesebben tudtunk elkészülni apával, de még így is elég későn sikerült beérni, mert én még játszani szerettem volna itthon...
Sajnos ma sem tudtunk kimenni az udvarra, mert esett az eső... Az ebéd viszont ma is finom volt: gulyásleves (na nem ez...) és piskótakocka csokiöntettel (na erre gondoltam!). Utána ma sem volt kedvem aludni, de ma rám is kellett szólni, mert zörögtem és lebuktam vele. Uzsonna után anya jött értem és kint az ovi előtt vártak ránk a Kati mama, az Anna, a Boti és a Dömi és sétáltunk egy kicsit, nomeg bementünk a kisállatos boltba és vettünk a Döminek egy táskát. Innen a Mamához mentünk játszani, mert a játszótér csupa sár volt a sok esőtől sajnos. Amikor pedig a Mamáék elmentek az Annáékat az edzésre vinni, akkor addig hisztiztem anyának, amíg a könyvtár előtt még oda is elmentünk és kicsit rohangálhattam. Utána a könyvtárban pedig apával találkoztunk és együtt hazajöttünk. Itthon még vele játszottam és vacsorára ismét ehettem piskótát csokiöntettel, aztán a fürdés után nem sokkal már mentem is aludni.

1449.nap

repkednek a gyümikReggel megint apa vitt oviba, ahol ma mondókát tanultunk ("Azért varrták a csizmát...") és már meg is tanultam, este el is mondtam apának hibátlanul ... Persze játszottam is, a gyümikkel is és a hat-hetekkel is. Ebédre zöldségleves volt és főzelék, de a legjobb, hogy túrórudi volt utána! Viszont ma nem aludtam , csak csendben feküdtem, és uzsonna után jött értem és a Noémiért anya. Együtt elmentünk a Kati mamához és onnan átjöttünk haza a Noncsival, és egy csomót játszottunk itthon. Később átjött a Mama is a Dömével, aki mindenhová beszaglászott, aztán a Mama elvitte a Noncsit, mi pedig "rendeltünk" apától vacsorát: anya csirkés szendvicset, én pedig csokis fánkot :))
Vacsora után még apával is játszottam a fürdésig a gyümikkel, és még kicsit dobálóztam a lefekvés előtt, pedig apáék folyton rámszóltak...

1448.nap

Reggel apa keltett, mert ő vitt ma oviba és becipelte a zacskónyi duna-kavicsot, amit a minap gyűjtöttünk. Az Ildikó néni nagyon örült a sok kavicsnak, én pedig kicsit unatkoztam délelőtt, mert igaz, hogy voltunk kicsit tornázni és a babasarokban is játszottam, de sajnos az udvarra nem mehettünk ki, hiába néztem az ablakon folyton, az eső sajna egész nap esett :(
De legalább az ebéd finom volt: karfiol leves és milánói. Ebéd után pedig aludtunk egy jót és már jött is értem anya. Itthon csak átöltöztünk (én gumicsizmába az eső miatt) és átmentünk a Mamához, mert ott voltak a Botiék és velük játszhattam egész délután.
Amikor hazajöttünk, akkor pedig apával játszottam egészen a vacsoráig, ami egy kis leves volt és utána megehettem a másik szuper-muffint is, a cukorkákkal és csokival a tetején.
Fürdés után már nem volt idő játszani, hanem menni kellett aludni, de még egy-egy mesét mesélt anya és apa.