Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1450.nap

Reggel akkor ébredtem, amikor anya indult, így kényelmesebben tudtunk elkészülni apával, de még így is elég későn sikerült beérni, mert én még játszani szerettem volna itthon...
Sajnos ma sem tudtunk kimenni az udvarra, mert esett az eső... Az ebéd viszont ma is finom volt: gulyásleves (na nem ez...) és piskótakocka csokiöntettel (na erre gondoltam!). Utána ma sem volt kedvem aludni, de ma rám is kellett szólni, mert zörögtem és lebuktam vele. Uzsonna után anya jött értem és kint az ovi előtt vártak ránk a Kati mama, az Anna, a Boti és a Dömi és sétáltunk egy kicsit, nomeg bementünk a kisállatos boltba és vettünk a Döminek egy táskát. Innen a Mamához mentünk játszani, mert a játszótér csupa sár volt a sok esőtől sajnos. Amikor pedig a Mamáék elmentek az Annáékat az edzésre vinni, akkor addig hisztiztem anyának, amíg a könyvtár előtt még oda is elmentünk és kicsit rohangálhattam. Utána a könyvtárban pedig apával találkoztunk és együtt hazajöttünk. Itthon még vele játszottam és vacsorára ismét ehettem piskótát csokiöntettel, aztán a fürdés után nem sokkal már mentem is aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr135155739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása