Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1454.nap

Ma elég mozgalmas napom volt, estére eléggé el is fáradtam...
De menjünk sorba: reggeli után apa megpróbált forma egyet nézni a nagyszobában, de én meg játszani próbáltam vele, így ez se neki, se nekem nem volt tökéletes, végül anya úgy oldotta meg a helyzetet, hogy levitt sétálni a Mamával és a Dömével és addig apa tudta nézni a tévét. Amikor visszaértünk, már vége volt a versenynek, így indulhattunk is a Klári mamáékhoz, hogy felköszöntsük a Petit, de ő pont nem volt még otthon, mert tegnap bulizott és még nem ért haza ;) Sebaj, mi megebédeltünk és utána a anyáék elmentek az oviba cserepeket venni, én pedig lefeküdtem a kisszobába és a mama mesélt nekem, meg picit játszottunk is a gyümikkel, aztán én csendben feküdtem, amíg ezt meg nem untam , ugyanis hallottam, hogy közben megérkezett a Julika néni és anyáék is, úgyhogy én is előbújtam. Alighogy elkezdtünk a Mamával játékból a pléden piknikezni, a Peti is megjött és tudtunk tortázni és ajándékozni, aztán nemsokára indultunk is.
Útközben apának eszébe jutott, hogy épp arra amerre megyünk, van egy kiállítás régi autókból a Vasúttörténeti Parkban, így bementünk megnézni, mik vannak kiállítva. Hát sok-sok régi  autó meg motor volt és persze a vonatokat se vitték el mindet... Sőt, mivel épp kevesen voltak a sorban, ezért felszálltunk egy igazi hatalmas gőzmozdony vezetőfülkéjébe és mentünk vele egy kicsit oda-meg-vissza! Irtó klassz volt, pedig eleinte féltem, hogy túl hangos lesz és én azt nem szeretem. De nem volt olyan vészes, sőt, nagyon tetszett ahogy pöfékelt és csattogott a mozdony. Utána bementünk megnézni a sok autót és motort, de engem ez a része már kevésbé érdekelt a dolognak - apa pedig próbált jobban körülnézni, de én egyre csak sürgettem, hogy menjüüüüünk mááááár... Így egy idő után apa feladta a küzdelmet és elindultunk. De nem ám haza! Cukrászdába, fagyizni! Hirtelen mégse voltam olyan fáradt, ahogy egy csokifagyi került a kezeim közé! Természetesen jól összemaszatoltam magam és a ruhám, így hazaérve rögtön mentem fürdeni és csak utána vacsoráztam - egy kis gombócot. Viszont mivel egyre nyűgösebb lettem (mert már irtó fáradt voltam, na!), anyáék elküldtek aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr35155743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása