Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1672.nap

Reggel némi alkudozás után apa bevitt az oviba (a hétfő reggelek _különösen_ nehezek ám!). Sajnos esett az eső, így nem tudtunk kimenni az udvarra, és még a tornaterem is foglalt volt, úgyhogy a csoportban kellett tornázni... Játék után ebédeltünk (nem volt valami nagy szám, de azért megettem) és el is aludtam utána, de felébredtem, mert nagyon kellett kakilni és mondtam is Enikő néninek, hogy nem szeretek az oviban a kis vécén kakilni, de nem bírom ki hazáig, úgyhogy kikéredzkedtem vécére... Még kicsit kellett utána pihenni, de uzsonna után rögtön jött is értem anya és a Noncsival együtt felmentünk a Mamához, ahol ott volt a Boti és az Anna is, de anya elvitte a Noémit és a Botit tornára kicsit később, én pedig épp az Annával játszottam, amikor megjött értem apa és hazahozott.
Itthon a kedvenc játékomat játszottuk: boltosat. Felváltva voltunk eladók és vevők és apa nagyon ravasz árakat talál ki, de mindig ki tudom számolni azért a pénzemből :) Közben anya is hazaért, én pedig a híradó alatt kicsit interneteztem, utána vacsoráztam és fürdésig zenét hallgattunk és rajzolgattam. Pancsolás után már sajnos este volt és menni kellett már aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr515155964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása