Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1670.nap

Délelőtt elmentünk apával a Kopaszi gátra, mert szépen sütött a nap és ilyen jó időben nem ülhettünk otthon... A játszótéren épp csak elkezdtem a játékot, amikor a csúszdán az első lecsúszásnál rögtön bele is csúsztam az alján összegyűlt nagy adag vízbe és hiába volt rajtam vízlepergető gatya, csak sikerült annyira bevizezni magam, hogy apa inkább hazasétált velem, nehogy megfázzak... Itthon pedig épp csak átöltöztünk, már el is készült az ebéddel anya, én pedig  a választékból apa pizzájára vetettem szemet, úgyhogy egy negyedét meg is ettem és nagyon jóllaktam vele. Még relatíve korán volt, úgyhogy kicsit játszottam, de aztán apa befejezte a mosogatást és rendrakást a konyhában és az ágyba parancsolt... Aludtam is kicsit, és anya ébresztett, mert mentünk időre az Orsiékhoz, ugyanis ma ünnepelte a Levike az első szülinapját. A kis szoba tele volt vendégekkel és persze az ajándékozás után volt csokitorta is, én pedig leettem apa tortájáról a legfinomabb csokis részeket :) Aztán még sorra kipróbáltuk a Levivel a játékait (a Zoé kutya meg állandóan odajött kíváncsiskodni, folyton le kellett zavarni, mert el akarta lopkodni a játékokat...). Nem maradtunk estig, és a többi vendég is már hazaindult, úgyhogy mi is hazajöttünk. Vacsorára megettem a tegnapi paradicsomlevest és fürdésig a nagyszobában zenét hallgattunk, meg vásárlósat játszottunk. Fürdés után még kikönyörögtem apánál, hogy kicsit rajzolhassak és csak utána jött a mese és az alvás......

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr15155962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása