Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1643.nap

Ma is kirándulós nap volt, de csak délután. Délelőtt ugyanis a Kati mamával együtt elmentünk a nagy sportáruházba, ahol én is, anya is és apa is vett egy-egy bukósisakot síeléshez. Mi pirosat választottunk, apa valamiért inkább feketét... Én még három sízoknit is kaptam, a kedvenc színeimben. A Mama pedig hiába próbált fel egy csomó csizmát, egyik sem volt jó sajnos. Vásárlás után a Mamát kitettük az Europarknál, mi pedig továbbmentünk Újpestre, ahol a Klári mama épp az ebédet sütötte, ami nagyon fincsi karalábéleves és rántott husi volt ma. Elmeséltem neki a tegnapi élményeket és kicsit vele is játszottam, aztán indultunk is, mert úgy volt megbeszélve, hogy az Orsiékkal kimegyünk a Kopaszi gátra. Épp berámoltuk a bringóhintót a kocsiba, amikor telefonáltak az Orsiék, hogy sajnos betegek és nem tudnak jönni. Azért a bringót és pár ruhát elvittünk nekik (a Zoé kutya megint annyira örült nekem, hogy majd' fel döntött) és azért mi elmentünk még egy nagyot sétálni a gátra. Egész a végéig elmentünk és persze kicsit csúszdáztam is a játszótéren. A legvégében pedig most tudtunk kavicsokat dobálni, mert most alacsonyabb volt a víz, mint a múltkor, amikor a Botiékkal voltunk. Találtunk szép faleveleket is és az öbölben két kacsát, akik ott úszkáltak és ha már olyan aranyosak voltak, hát dobáltunk nekik ropi darabokat :)
Miután hazajöttünk anya takarítani kezdett, apa pedig forma egyet nézett, úgyhogy én pedig gyurmáztam addig. A híradó alatt apa melegített nekem husit (késsel egy kettes alakút vágott és így sokkal finomabb volt!), aztán még rajzolgattunk, de fürdés után már menni kellett aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr825155935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása