Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1637.nap

Reggel jó sokáig aludtunk, úgyhogy hamar siettünk is az oviba és ma sem sírtam már amikor be kellett menni a csoportba. Délelőtt olyat játszottunk, hogy bekötötték a szememet és valami ételt megszagoltam és megettem és ki kellett találni, hogy milyen gyümölcs volt az és megtréfáltak, mert egy répát is adtak, pedig az nem is gyümölcs, hanem zöldség! :) Aztán még játszottunk gyümölcstornyosat is, amit még régen egyszer itthon is játszottunk és nagyon klassz. Ebéd után alvás következett és nagy meglepetésemre épp csak felébredtünk, amikor megjelent apa, ugyanis úgy alakult, hogy ma kellett elmenni a Klinikákra a Balázs doktorbácsihoz, hogy megnézze, miért köhögök kicsit még mindig... Hamar odaértünk, és amíg vártunk, apa kölcsönadta a számológépét, ami napelemes ugyan és nincs rajta emiatt kikapcsoló, de érdekes módon nem ismeri azt a trükköt, hogy ahányszor megnyomom az egyenlőségjelet, megismételje az utolsó műveletet. Az enyém pedig tud ilyet! Például beütöm, hogy 100 - 1 = és akkor kiírja, hogy 99 és ha nyomkodom az = jelet, akkor szépen visszaszámol, és még mínusz számokat is tud... Na mindegy, lassan sorra kerültünk és nem fájt a vizsgálat, és szerencsére semmi gyanúsat nem talált a doktorbácsi.
Amikor hazaértünk, apa rögtön melegítette is a vacsorát, mert már éhes voltam és meg is ettem egy adag rántott husit krumplival és még egy nagy vaníliás fánkot is! Épp végeztem, amikor anya is hazaért. Estig még rajzolgattam, pázzléztam, anyával is játszottam, és fürdés után mentem aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr315155929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása