Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1601.nap

Ma jó sokáig aludtunk, aztán reggeli után apa játszott velem, anya vasalt, kicsit legóztam is és ebédre szokás szerint elmentünk a Klári mamához. Vittem a rajzolót a dobókockával és a bábukkal természetesen, mert a Mamával is akartam sokat játszani. De előbb még ebédeltünk és képzeljétek, nagyon finomat talált ki a Mama: paradicsomlevest és rántott husit. Nagyon jól laktam, mindenből sokat ettem, de még egy kinder pingui azért belefért valahogy a pocakomba :)
Ma nem maradtunk sokáig, mert apa haza akart érni a forma egy rajtjára és éppen-hogy-csak, de haza is értünk. Sajnos nekem mennem kellett pihenni az ágyba és ráadásul anyát véletlenül orrba vágtam mesélés közben, és amíg nem kértem bocsánatot, addig nem folytatta a mesét... (igazából azért kellett bocsánatot kérnem, mert kinevettem, miután orrba vágtam véletlenül...). A forma egy végére azért felkelhettem és utána együtt lementünk gesztenyét gyűjteni, mert szép idő volt, sütött a nap. Már félig volt a kosár, amikor átsétáltunk a másik közeli fához, de ott meg egy döglött macskát találtunk a fűben (broáf) úgyhogy onnan el is jöttünk inkább a kis játszóra, ahol az Odiék voltak csak. Elsőnek lemostuk a gesztenyéket, hogy megszáradjanak mire hazamegyünk, én pedig hintáztam az Odival és integettem a Kati mamának, aki épp kinézett az ablakon és látott minket. Nem maradtunk sokáig, hanem feljöttünk és itthon játszott velem anya a híradóig, a híradó alatt pedig egyedül építgettem a szobámban a tüsi játékkal. Vacsorára egy fahéjas csigát és joghurtot kértem, és a fürdésig kicsit még internetezhettem, aztán a kádban apával társasoztam - ugyanis vittem be egy halom számot és betűt és abból lett a pálya.
Sajnos este a körömvágást nem sikerült megúszni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr45155893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása