Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1600.nap - az ezerhatszázát!!!

Reggel és délelőtt apával játszottam mindenfélét, de leginkább társasoztunk, aztán apa elment vásárolni és akkor anyát boldogítottam és kicsit interneteztem is, de megéheztem, így aztán anya sütött fincsi halrudacskákat rizzsel és mi megebédeltünk. Ekkor ért haza apa és miután kirámol, ő is ebédelt, én pedig mentem aludni.
Ma álmos lehettem, mert jó sokat aludtam délután és amikor felébredtem, a nagyszobában játszottunk, meg rajzolgattam. Közben apa elkezdett palacsintát sütni, mert vártuk estére a Csilláékat. Én főleg a Csillát vártam, mert amikor megérkeztek rögtön meg is kértem, hogy a kis macifejes hathetemre újból rajzolja rá az állatokat, amik folyton lekopnak róla (és ő tudja szerintem legügyesebben visszarajzolni!). Persze a palacsintából én is kértem, méghozzá én csináltam magamnak egy nutellásat. Estig még itt maradtak a Csilláék és addig megmutattam nekik, hogy a mágnesessel milyen klassz társasjátékokat lehet rajzolni és azokon játszani. Sajnos amikor ők hazamentek, nekem is menni kellett már fürdeni és aludni, mert jó későre járt már...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr835155892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása