Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1594.nap

Délelőtt itthon játszottunk, aztán apával elmentünk a Klári mamához és persze vittük az új "széfes"-re átalakított számos táblát és neki is megtanítottam, hogyan kell vele játszani. Ebéd előtt és után is ezzel játszottunk, mert most ez a nagy kedvencem :)
Hazafelé pedig megálltunk a Népligetnél, ahol nagy banzáj volt: sok szép autó (ami inkább apának tetszett) és rengeteg kőrhinta, meg ugrálóvár és más érdekességek. Egy hintára fel is ülhettem, kicsit körülnéztünk, aztán jöttünk haza. Itthon drukkoltam anyának, aki wii-fittezett és amikor elment masszázsra, akkor végre én is játszhattam síugrást, ami már egész jól megy - csak egyszer lett hógolyó a kis Mii-ből :))
Közben apa telefonálgatott és az lett a vége, hogy felkerekedtünk, és elmentünk az Imre bácsiékhoz. Van náluk két kutyus, egy hatalmas és egy kis tacskó, na azok rögtön ismerkedni akartak, alig jutottam be tőlük a házba. Ott bent, pedig egy kiscica lakik, azt megsimizhettem. Közben apáék beszélgettek, és már indultunk is pár perc után haza. Mire hazaértünk, már anya is itthon volt és kicsit később megvacsoráztunk (most nem kértem levest, viszont egy egész nagy husit bevágtam!), aztán még játszottunk kicsit (széfeset természetesen...), apa elvitt fürdeni és hajat mosni, és még lefekvés előtt megnéztük hármasban az elmúlt napok fotóit és videóit, amiket apa csinált...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr445155886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása