Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1534.nap

Címkék: velence2010julius

Sajnos ma nem volt tejbegríz a reggelinél, ezért csak egy nagy és egy pici virslit ettem kecsöppel. Ó, és ráadásul nagyon buta szél fúj,  ezért nem tudtunk lemenni rögtön a medencékhez, hanem inkább elmentünk az Aldiba vásárolni. Mondjuk ez azért nem volt baj, mert vettünk vaníliás fánkot, amit nagyon szeretek! Amikor visszaértünk, azért mégiscsak lementünk a medencékhez és apa rögtön be is jött velem pancsolni :) Kint ugyan fújt a szél, de bent, a benti medencéknél finom meleg volt a víz és működtek a vicces bugyborékoló meg spriccelő gépek is. Épp mentünk volna már ki, amikor a többiek épp elindultak befelé, ugyanis kint csak nem akart a szél alábbhagyni... No sebaj, megettük a fánkokat és feljöttem apával a szobába sziesztázni. Kicsit nehezen ugyan, de végül elaludtam és ma is jó sokáig szunyáltam. Anya közben elment sétálni a Csilláékkal és épp visszaért, amikor ébredeztem. Mivel még mindig fújt a szél, ezért nem mentünk le fürdeni, hanem a vacsoráig ping-pongoztunk és csocsóztunk.
Ma végre megint volt fogamra való a vacsoránál: leves, amibe szórhattam zsemlekockákat és utána cápaharcsa édesköményes mártással! Nem semmi!
Vacsi után kártyáztunk az Uno kártyával a Csabáéknál, aztán elkezdődött a meccs amit - rajtam kívül - mindenki nézni akart, ezért előbb egy kicsit gyurmáztam, aztán amikor meguntam,akkor apa átjött a szobánkba és épített velem várat.
A szünetben megfürödtem, de utána még  sikerült addig-addig húznom az időt és meséket meséltetni, hogy a meccs végén aludtam csak el...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr935155825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása