Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1506.nap

Reggel átjött a Mama és ő vitt be az oviba, mert apának korán kellett vidékre mennie. Délelőtt ma is kimentünk persze az udvarra és odamentem természetesen anyához is kicsit, aztán az én csoportommal játszottam. Ebéd után anya vitt a Mamához, mert ma ott aludtam és nem kellett menni a fülészetre sem, mert anya az Aniért ment. Ja és ott voltak a Botiék is, és amikor felébredtem, akkor megérkezett a Noémi is, mi pedig anyával elmentünk a könyvtárba, mert már vissza kellett vinni pár mesekönyvet. Hamar végeztünk, ezért még tudtam a Botiékkal sokat játszani a téren. Sokat hintáztam, sokat csúszdáztam, és dobálóztunk is (pedig azt nem szabad... volt emiatt egy kis bünti is). Miután a Zoli elvitte haza a Botiékat, még hintáztam, és vártam apát, de ő még mindig úton volt. Szerencsére mire felértünk, már apa is hazaért és játszott velem egész este: wii-ztünk is, aztán vacsora után mentem fürdeni és apa jól kiöblítette a hajamból a sok homokot, amit beleszórtunk a Botival a játszótéren :)
Lefekvés előtt még néztem a Bebe tévét és apa meglámpázta a fülemet.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr625155797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása