Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1504.nap

Reggel apa vitt oviba. Délelőtt kint voltunk sokat az udvaron és még a  Mamáékkal is találkoztam - a kerítésen keresztül, ugyanis arra sétáltak az Annával és a Botival. Értem pedig ebéd után jött a Mama, de a Botiékat hazavitte a Kriszti, én pedig csak pihentem - nem aludtam délután. Aztán jött anya és hármasban elmentünk sétálni és vásárolgatni. Sajnos a piacnál addig-addig ügyeskedtem a virágoknál, hogy az egyik ujjamat sikerült jól bevernem. Fájt. Na innentől már elég rossz volt a hangulatom, és egész délután így is maradt... Pedig anya még perecet is vett a pékségben (de félbetörte, nekem meg az egész kellett volna!), aztán hazajöttünk játékokért mielőtt lementünk volna a játszótérre és apa már itthon volt, úgyhogy ő is lejött velünk. A híradóra feljöttünk és vacsorára a tegnapi maradékot ettük meg (mégiscsak fincsi volt a krumpli amiből tegnap nem kértem...). Aztán csengettek és a Csilláék voltak és egy néni, akiről kiderült, hogy a Csilla anyukája, csak még nem találkoztunk, mert irtó messze lakik amúgy, viszont tud angolul, úgyhogy elő is vettem az angolul tanító táblagépemet és együtt játszottunk kicsit. Este felé már egyre nyűgösebb lettem, úgyhogy miután elmentek a Csilláék, apa rögtön vitt is fürdeni és még játszani sem engedett, mert hisztiztem, hanem rögtön mosdás után már vett is ki és mennem kellett azonnal aludni :(

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr115155795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása