Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1468.nap

Reggel korán keltem, egyrészt nagyon kellett pisilni, másrészt megint kezd fájni a nyakam. Még nem vészes, de egy kicsit fáj, ha felfelé nézek. Mivel ezen kívül semmi bajom, ezért gondoltuk, hátha elmúlik majd... Délelőtt elmentünk virágokat venni és utána felmentünk a Dédiékhez anyák napjára virágot adni, aztán még ebédig volt egy kis időnk, ezért visszamentünk a klassz játszótérre kicsit játszani.
Ebédre ma is csak levest ettem (a Klári mama brokkoli krémlevese nagyon fincsi!) és evés után átmentünk a Kati mamához, hogy ő is kapjon egy szép virágot. Azután mi - apával - hazajöttünk és én mentem aludni. Nem aludtam csak egy kevéskét és épp hazajött anya, amikor ébredeztem. Ekkor már elég nyűgös voltam és egyre jobban fájt a nyakam. Anya megmérte a lázam és hőemelkedésem volt, így hiába sütött ki a napocska, sajnos nem tudtunk lemenni a játszótérre, hanem itthon játszottam felváltva anyával és apával. Kicsit később már lázam is volt, ezért kaptam Panadolt és akkor kicsit jobb lett, de este, a vacsi és fürdés után már nagyon fájt a nyakam és megint felment a lázam, úgyhogy megint kaptam lázcsillapítót és mentem aludni, mert irtó fáradt és levert lettem...  :(

Milán

frissítés:
Este, későn apa telefonált és jött egy doktor bácsi és megnézte a nyakamat, mert a nyakam bal oldalán nagyon megduzzadt a nyirokcsomóm és nagyon fáj. Szerencsére a vizsgálat nem fájt, csak irtó nyűgös és szörnyen álmos vagyok már. Apa még elszaladt a gyógyszerekért és még azt is meg kellett várni, aztán bevettem a két gyógyszert és utána jobb lett és tudtam aludni végre...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr865155757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása