Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1378.nap

Reggel _tényleg_ korán keltett apa, vagyis hétkor... Kicsit nyűgös is voltam emiatt, de az utcán hamar felébredtem, ugyanis elég hideg volt ám! Az oviban gyurmáztam sokat (csináltam egy szép 5-öst például!), és képzeljétek (mivel az udvar csupa hó és oda nem lehet kimenni sajnos) elmentünk kicsit sétálni. Az egész csoport! Párosával fogtuk egymás kezét (én a Virág párja voltam) és a környéken sétáltunk kicsit. Amikor visszaértünk és átöltöztünk, már ebédeltünk is, aztán aludtam egy jót. Épp ébredeztem amikor megjött értem anya és hazasétáltunk. Hívtuk telefonon a Mamát, de nem vette fel, ezért odasétáltunk, de nem volt senki otthon, így visszajöttünk, csak nem tudtuk, hogy ők meg (a Botival és Annával) pont minket keresnek, csak jól elkerültük egymást. De végül itthon szerencsésen találkoztunk és feljöttek egy irtó jót játszani a Botiék! Persze szétrámoltunk egy csomó játékot, aztán anya kitalálta, hogy bábszínházozhatunk is, ami tényleg csuda klassz volt! Közben apa is hazaért és neki is báboztunk kicsit. Sajnos a Mamának haza kellett menni és vitte a Botiékat is... Mi pedig hármasban lementünk kicsit még szánkózni, meg persze hóembert építeni (de már nem olyan jó a hó, nem nagyon lehet belőle építgetni), ó és persze a hóban hengergőzni :))
Itthon még játszhattam és rajzolgattam a vacsoráig, ami virsli volt majonézes krumplival, aztán a fürdés után még anya egy csomót mesélt a Csiga-Biga füzetecskéből és vicces képeket is néztünk benne.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr465155666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása