Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1366.nap

Reggel apa átvitt a Krisztiékhez. Anna már ugrált az ágyon, de a Boti épp akkor ébredt, amikor jöttünk. Egy kicsit még zenét hallgattunk és könyveket és térképet nézegettünk a Botival, aztán elmentünk a Kalandparkba! Hű de klassz volt! Majdnem csak mi voltunk - főleg eleinte - és a vége felé már felbátorodtam és felmentem a felső szintre is és még a nagy csúszdán is lecsúsztam a Krisztivel :)
Ebédre a Kati mamához jöttünk vissza és a gulyásleves után tejbegríz volt! Azt pedig nagyon szeretem ezért repetáztam is :) Aztán mentünk mindhárman (gyerekek) aludni és én olyan nagyot aludtam, hogy csak na!
Amikor felébredtem, már anya is ott volt a Mamánál, és kicsit később odahozta  a Noncsit is, így már négyen hancúroztunk a gyerekszobában! Volt ám hadd-el-hadd!
Sajnos apránként "elfogytunk": előbb a Noémiért, aztán a Botiért, végül az Annáért jöttek, így végül mi is hazaindultunk. Vacsorára ismét tejbegrízt kértem és most is ettem egy nagy adagot. Nem sokkal később apa is hazaért és játszott velem számolósat egészen a fürdésig. Pancsolás után anya levágta a lábamról a körmöket, de én ezt úúúútálom!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr905155654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása