Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1362.nap

No, ma jó sokáig aludtam reggel! Délelőtt pedig lementünk apával sétálni és a kis játszóra is bementünk (még jó, hogy vittem a nagy hat-hetet! volt mivel csúszdázni és hintázni!). Nagyon jó volt kicsit játszóterezni - még ha nem is volt rajtunk kívül más épp lent... Nem sokkal azután, hogy hazajöttünk, már ebédeltünk is és választhattam, hogy mit szeretnék enni: hát nekem az a husi tetszett, amit apa magának rendelt :) No és mivel olyan fincsi is volt, mint amilyen szép, ezért az egészet meg is ettem! Evés után még kisírtam, hogy ici-picit játszhassak, de aztán menni kellett aludni...
Arra ébredtem, hogy anya telefonált, mégpedig azért, hogy menjünk érte, mert ő közben - amíg aludtam - elment az Intersparba vásárolni. Én viszont nem szeretek ilyen hamar felébredni ezért rosszalkodtam az áruházban, amiért büntiből nem mozgólépcsőzhettem sajnos (na jó, tényleg elszaladtam a virágboltba... de akkor is...)
Alighogy hazaértünk, már csengettek is és a Csilláék voltak, ami három okból szuper: játszhatok a Csillával; ehetek mindenféle nasit amit ők is; fenn maradhatok sokáig :)
Így is volt, de persze amikor már ők is indultak este, akkor nekem is menni kellett fürdeni, de még lefekvés előtt kértem egy fél fahéjas csigát kakaóval (amivel persze leöntöttem az egy perce felvett pizsimet...).

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr985155650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása