1209.nap

Ma korán keltem, mert éhes voltam és sajnos még most is lázam van... Szerencsére azért enni tudok, és a reggeli után egész délelőtt játszottunk itthon, mert sajnos a játszóra nem mehettünk le, mivel beteg vagyok... Ebéd előtt apa elszaladt a Klári mamához, és hozott finom második fogást az ebédhez, mert én közben már ettem levest. Ebéd után mentem aludni és mivel álmos voltam, aludtam is két órát.
Délután folytattuk a játékot apával és anyával és kicsit dévédéztünk is, egészen estig (közben uzsonnára ettem a Klári mama féle irtó fincsi kókuszkockából). Itthon voltunk tehát egész nap, de legalább estére most nem ment fel már a lázam, csak délután volt egy kicsi. Azért nem unatkoztam, este például átvilágítottam a bunkeremben az összes zöldség-gyümölcsömet a kislámpámmal és jól szétdobáltam mindet a szobámban, de fürdés előtt apával szép rendet raktunk azért! Pancsolás után pedig apa egy vegyestálat tett elém vacsorára: a tegnapi és mai ételekből a legfinomabb falatok voltak a tányéron és ettem is mindenből többet-kevesebbet. Szerencsére még lefekvésig volt egy kis idő, ezért apával tudtunk kicsit számítógépezni és pumpkinhead-et, meg snowmen-t csináltunk.

1208.nap

Reggeli után hármasban elmentünk vásárolni és persze nekem a legjobban a zöldséges részleg tetszett, mert megnézhettem és meg is foghattam jópár gyümölcsöt és zöldséget, és én választhattam ki pár hozzávalót a leveshez. Ja, és apa vett egy-egy csokis fánkot is, mert nagyon szép fánkokat is árultak.Amikor hazaértünk apáék kipakolták amiket vettünk, és én apával lementem a nagy játszótérre, amíg anya megfőzte az ebédet. Nagyon jót homokoztunk és hintáztunk, de csúszdázni nem tudtam, mert épp odasütött a napocska és forró volt a csúszda. Délre hazajöttünk ebédelni és utána mentem sziesztázni, de aludni nem volt kedvem, hanem csendben feküdtem csak, aztán valahogy véletlenül bekakiltam... Persze apa nem örült neki túlzottan, de ha már emiatt lejöhettem az ágyból, akkor nem kellett tovább szenvednem, hanem apa ismét levitt, de most a kicsi játszóra - de sajnos  a gyümölcs játékok a bekakilás miatt nem jöhettek :(
Nem régóta voltunk lent, amikor anya telefonált, hogy van-e kedvünk fagyizni menni a Csabáékkal és hát persze, hogy volt, így aztán összerámoltunk és hazajöttünk. Közben anya szépen kidíszítette a szobámat.
Megmosakodtunk és autóba pattantunk, aztán felvettük a Csilláékat és mentünk a nagy áruházba, ahol az a klassz fagyizó van. Persze most is "hoztam a formámat" és rendetlenkedtem, pedig anyáék hoztak rajzfüzetet ceruzákkal és nézhettem a szökőkutat is, viszont a csokifagyi nagyon finom volt. Már ekkor kicsit furcsán éreztem magam és fájt kicsit a pocakom, később anya és a Csilla megnézte a fejem és szerintük lázas is lehetek, úgyhogy hazaindultunk és itthon megmértük a csipp-csipp-el a lázam, és tényleg majdnem 39 volt... No mentem is gyorsan hűtőfürdeni és vacsorára csak egy kis kekszet tudtam már csak enni - finom mézes teával. Persze kaptam valami gyógyszert is, amitől remélhetőleg jobban leszek, de ez egyenlőre még nincs így: még játszani sincs kedvem, inkább megyek aludni...

1207.nap

Délelőtt a Dédiéknél jártam, mert a Mama, a Kriszti, anya, az Anna és Botika elmentek a turiba. Én pedig sokat számítógépeztem az Anival mégpedig érdekes játékokat és számolásosat. Amikor anyáék visszaértek, akkor átsétáltunk a Mamához ebédelni, de utána hangosak voltunk a Botival, és majdnem felébresztettük Annácskát, ezért anya hazavitt inkább aludni.
Jó nagyot aludtam, és amikor felébredtem, már itthon volt apa, úgyhogy uzsonna után együtt elmentünk sétálni és motorozni. Leginkább a közért előtti szobornál játszottam - ugyanis vittünk pár gyümölcs-játékot, aztán megnéztük, hogy vannak-e már a kis játszón, és akkor még csak egy kisfiú volt, de sorra lejöttek a többiek is - szinte minden pajtásom, úgyhogy lent maradtunk majdnem estig.
Hazaérve mentem persze fürdeni és utána apa melegített sült husit vacsorára, amit meg is ettem, ezért kaptam még egy danonínót is utána desszertnek. Mivel még egészen korán volt, apával játszottam egy nagyot, és lefekvéskor anya is mesélt egy szép mesét és apa is egy Anna-Petiset.

1206.nap

Reggeli után átmentünk a Kati Mamához és anya elment az interspárba vásárolni, addig mi a Mamával játszottunk illetve én foglalkoztatni próbáltam, de közben megérkezett a Dédi is, úgyhogy őt nyüstöltem tovább és végül inkább levittek a játszótérre :)
Addigra pont odaért anya is és vele maradtam lenn, nomeg a Zitáék is épp lent voltak és délig lent maradtunk. Ebédelni visszamentünk a Mamához és ettem - ismét - egy adag paradicsomlevest  (anya nem is tudta, hogy én már ettem egyszer, de olyan fincsi volt, hogy repetáztam), aztán sziesztáztam kicsit (de nem aludtam), és amikor felkelhettem (mert szóltam, hogy pisilni kell és akkor már maradhattam), uzsonnáztam és a Mamát szórakoztattam, amíg anyáék (a Csillával és apával) az oviban felragasztották azokat a nagy parafa táblákat, - amikre nem volt szabad itthon rálépnem - a falra. Szerencsére viszonylag hamar végeztek és már jöttek is értem és lemehettünk a játszótérre, ahol jót játszottunk a homokozós formákkal apával és hintáztam és csúszdáztam is, meg persze párszor szórtam a homokot, amiért mindig rámszólnak... Estefelé persze hazajöttünk és mentem is fürdeni rögvest, mert eléggé homokos lettem: tetőtől-talpig. Fürdés közben megbeszéltük apával, hogy mit szeretnék vacsorára a lehetőségek közül és végül abban maradtunk, hogy csinál nekem apa az összetevőkből egy adag sajtos-tejfölös tésztát, kecsöppel. Szerencsére még nem volt olyan nagyon késő, ezért játszhattam még apával kicsit, de ma szigorúan időben kellett feküdni menni, mivel délután nem aludtam...

1205.nap

Ma délelőtt ismét telefonált a Kriszti, hogy menjünk az IKEA-ba, de én végül nem mehettem sajnos, csak a Boti :(
Én a Mamánál maradtam az Annácskával és rajzoltunk, meg játszottunk és rohangáltunk körbe-körbe és együtt ebédeltünk. Anyáék pedig hoztak egy nagy gyerekasztalt hogy annál ebédelhetünk majd ezentúl, aztán mentem aludni, de nem aludtam, csak csendben feküdtem és amikor  az uzsonna után anya megérkezett a Noémivel és lementünk mindannyian a játszótérre, ahol jó sokan voltak már és nemsokára apa is lejött, én pedig homokoztam, hintáztam, és frizbíztem az Igorral (elsőre jól fejbe is dobtam véletlenül szegényt). Estefelé hazajöttünk és fürdés után ettem pár falat bolonyait, azután apa levette a gyümölcsöket a szekrény tetejéről, ahol büntiben voltak és lefekvésig még szép dalokat zongoráztam a gyümölcseimről/gyümölcseimnek :))

1204.nap

Reggeli után telefonált a Kriszti, hogy van-e kedvünk átmenni? Hát persze! Kis motorral indultunk, de én pár sarok után "elfáradtam", így anyának kellett cipelnie... A Boti már nagyon várt, mert egy kalózos könyvet muszáj volt megnéznem. Anna-Panna is jött utánunk mindenhová és persze utána mással is játszottunk. Közben anya és a Kriszti főzőcskéztek és az ebéd krumplileves volt és utána én virslit kértem. Ebéd után mindenki ment - volna - aludni, de én inkább csak csendben feküdtem a répával és két erőspaprikával (persze játékokkal). Mivel Anna csak egy órát aludt, utána felkelhettünk és játszhattunk tovább. Közben anya elment a Noémiért és vele hazasétáltunk, illetve a játszótérre és odajött a Mama is, és nem sokkal később apa is lejött, anya meg elment a Krisztiékkel vásárolni. Képzeljétek, a Mama megtalálta a múltkor elásott fagyit! Amikor a Noémit is hazavitték, akkor mi is feljöttünk, mert kezdett fújni a szél...
Itthon mentem fürdeni a játszótéri játékokkal és utána rávettem apát, hogy a leves után süssön nekem cukkínit :)
Közben anya is hazaért, és mivel még egész korán volt, megnéztünk pár dalocskát apa számítógépén az Anna-Petis oldalon és építettünk snowmen-t és gingerbrad man-t és pumpkinhead-et is!

1203.nap

Reggeli után kicsit kivágósoztunk anyával, aztán lementünk a térre, játszani. Eleinte kevesen voltak lenn, de fokozatosan lejöttek a többiek is, sőt! A Botiék is odajöttek játszani és a Mama is és a Dédiék is odajöttek. Persze csak egy ideig tudtunk szépen játszani a Botival, aztán elkezdődött a dobálózás és valahogy az egyik fagyi még el is veszett sajnos, meg se találtuk... Délben felmentünk a Mamához ebédelni finom csokiöntetes piskótát , és mi még kicsit autópályáztunk a Botival, de Anna is lefeküdt, mert nyűgösködött már és én is hazamentem anyával. Itthon persze egy szemernyit se aludtam - sőt, mivel pelus volt rajtam, hát jól belekakiltam, pedig már több napja mindig a  wécébe kakilok ám! - ezért, a bekakilásért sajnos a gyümölcsök felköltöztek a szekrény tetejére... :(
Amikor anya elkészült a gyümölcslevessel, uzsonnáztunk és elsétáltunk a könyvtárba, mert vissza kellett már vinni a könyveket. Most anyának nagyon igyekeznie kellett a válogatással, mert nem sok türelmem volt várni: rohangáltam a sorok között, kiborítottam egy dominót és ugrálólabdáztam... Gyorsan el is jöttünk és mivel láttuk apa kocsiját a ház előtt, ezért fel is mentünk és tényleg itthon volt már apa, úgyhogy ő is lejött velünk a térre. Persze most is csináltam egy butaságot: az egyik kisebb poharat a nagy hat-hétből egy nagy, tüskés bokor közepébe dobtam, úgyhogy apának hosszasan kellett egy nagy bottal vesződnie, amire ki tudta piszkálni... Hát nem dicsért meg érte... Utána már szebben játszottam és nem dobáltam semmit.
Estefelé jöttünk haza és siettünk kicsit, mert kakilni kellett... Utána mentem fürdeni és vacsorázni, aztán még maradt idő, hogy apával játszunk még a nagyszobában és lefekvésnél anya egy új, könyvtáras könyvből mesélt mesét, apa pedig a következő Anna-Peti-Gergő mesét mesélte el.