Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1208.nap

Reggeli után hármasban elmentünk vásárolni és persze nekem a legjobban a zöldséges részleg tetszett, mert megnézhettem és meg is foghattam jópár gyümölcsöt és zöldséget, és én választhattam ki pár hozzávalót a leveshez. Ja, és apa vett egy-egy csokis fánkot is, mert nagyon szép fánkokat is árultak.Amikor hazaértünk apáék kipakolták amiket vettünk, és én apával lementem a nagy játszótérre, amíg anya megfőzte az ebédet. Nagyon jót homokoztunk és hintáztunk, de csúszdázni nem tudtam, mert épp odasütött a napocska és forró volt a csúszda. Délre hazajöttünk ebédelni és utána mentem sziesztázni, de aludni nem volt kedvem, hanem csendben feküdtem csak, aztán valahogy véletlenül bekakiltam... Persze apa nem örült neki túlzottan, de ha már emiatt lejöhettem az ágyból, akkor nem kellett tovább szenvednem, hanem apa ismét levitt, de most a kicsi játszóra - de sajnos  a gyümölcs játékok a bekakilás miatt nem jöhettek :(
Nem régóta voltunk lent, amikor anya telefonált, hogy van-e kedvünk fagyizni menni a Csabáékkal és hát persze, hogy volt, így aztán összerámoltunk és hazajöttünk. Közben anya szépen kidíszítette a szobámat.
Megmosakodtunk és autóba pattantunk, aztán felvettük a Csilláékat és mentünk a nagy áruházba, ahol az a klassz fagyizó van. Persze most is "hoztam a formámat" és rendetlenkedtem, pedig anyáék hoztak rajzfüzetet ceruzákkal és nézhettem a szökőkutat is, viszont a csokifagyi nagyon finom volt. Már ekkor kicsit furcsán éreztem magam és fájt kicsit a pocakom, később anya és a Csilla megnézte a fejem és szerintük lázas is lehetek, úgyhogy hazaindultunk és itthon megmértük a csipp-csipp-el a lázam, és tényleg majdnem 39 volt... No mentem is gyorsan hűtőfürdeni és vacsorára csak egy kis kekszet tudtam már csak enni - finom mézes teával. Persze kaptam valami gyógyszert is, amitől remélhetőleg jobban leszek, de ez egyenlőre még nincs így: még játszani sincs kedvem, inkább megyek aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr375155491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása