1104.nap

Délelőtt apával lementünk a nagy játszótérre és képzeljétek, apa egy gereblye segítségével megtalálta az elveszettnek hitt  műanyag sütimet! És csak a homokozó negyedét kellett neki felgereblyézni :) De most ott szép lett a homok is legalább :) Ennek örömére csúszdáztam nagyokat, csak akkor kaptam fejmosást apától, amikor nem adtam oda megnézni a gyümölcsöket egy kisfiúnak (és még megpróbáltam meg is ütni... na az végképp nem tetszett apának). Amikor már kezdett nagyon sütni a napocska, akkor felmentünk és átöltözünk, mert előbb a Kati mamának vittünk anyák napi ajándékokat (anya csinált egy tortát, én pedig festettem virágokat), aztán mentünk a Klári mamához és ő is kapott virágot és egy "művemet". Ja és persze mindkettőjüknek mondtam anyák napi verseket! Ebéd után pedig a Petitől is kaptam szülinapi ajándékokat (a legklasszabb a gyurma-kinyomós játék!) és lassan elindultunk haza. Persze útközben elaludtam és persze otthon már nem akartam aludni, úgyhogy amikor meguntam a forgolódást az ágyikómban, kijöttem és kértem apától uzsonnát :) Evés után öltöztünk és mentünk a Dédiékhez , hogy nekik is elmondjam a verseket, plusz a Dédi is kapott tőlem ragasztott virágot, mint anya. Kicsit rendetlenkedtem  még, aztán apa vett virágot anyának és  én választhattam ki, hogy melyiket (egy szép rózsaszín virágbokrocskát választottam) és lassan hazasétáltunk. Otthon mentem is fürdeni és utána pörkölt volt a vacsi, de leginkább csak a tésztát ettem az ubival... Utána a fa kirakósokkal játszottunk apával, mert a gyümölcsök büntiből felkerültek a szekrény tetejére (mivel a Mamánál csúnyán beszéltem...). Sebaj, így is jót mókáztunk apával és még le is birkóztam a végén :) aztán mentem aludni.

1103.nap

Szombat lévén ma is mentünk délelőtt - egy kis játék után - az usziba, és persze amíg a vízbe nem mentem, addig nagy volt a szám és azt ígértem, hogy kétszer is merülök, de amikor arra került a sor, valahogy  mégse akaródzott merülni, így végül anya kicsit erélyesen egy pillanatra leküldött a víz alá, de őszintén szólva ez most nem esett jól... Viszont így lehetett játszani a végén, ami kompenzálta a merülés okozta sokkot...
Hazaérve apa elkezdte főzni a tésztát az ebédhez, anya pedig átszaladt a levesért és a pörkölthusiért a Mamához és mivel megéheztem a nagy úszásban, ettem mindkettőből (persze inkább csak a tésztát, sok tejföllel). Evés után mentem aludni és amikor felébredtem, indultunk a teszkóba és jött velünk a Mama is. Vettünk egy csomó mindent, például úszósapkát és úszószemüveget nekem, ja és sztracsis tejpépet is!
Otthon tornáztam anyával a Fitti-Fattira és a híradó után vacsoráztunk (anya csinált hot-dogot) és mentem fürdeni. Közben átjöttek a Csilláék is és nekik is felpróbáltam az új, cápás fürdősapkámat és a szép kék úszószemüvegemet! Mindenkinek nagyon tetszik és nekem is, mert így nem fog állítólag víz menni a fülembe és a szemembe... Kicsit tovább fent maradhattam a Csilláék miatt, de már elég álmos lettem estefelé, így apa javaslatára inkább mentem lefeküdni és ma ő mesélt nekem az ágyikómban és már aludtam is.

1102.nap

Ma nem ment dolgozni apa, mert ünnepnap van, így aztán délelőtt le tudtunk menni a nagy játszótérre kettesben (anya valamit rámolgatott megint a szobámban közben). Sajnos induláskor a "létszámellenőrzésnél" kiderült, hogy az egyik játék-sütimet sikerült túl jól elásni valahová a homokozóba és apa se találta meg... A keresést felfüggesztettük és mentünk inkább ebédelni a Kati mamához. Csatlakozott hozzánk anya is és a mamánál csendben kellett lenni, mert Annácska már ebédelt és el is aludt a kisszobában. A Boti ugyan nem aludt, de játszani mégse tudtunk most, mert mi indultunk is evés után haza, de azért a Soma és a Boti elkísért minket (útközben apa morcos lett, mert nem álltam meg, csak amikor már irtó hangosan kiabált,hogy "állj meg" -ugyanis épp jött egy autó én meg persze futottam a Boti elől, aki motorral üldözött...) ígyhát hazáig apa kezét kellett fogni és nem szaladgálhattam... Otthon egy kis mese után mentem is aludni és ébredés után pedig öltöztünk és előbb elsétáltunk a Mama háza elé, ahol csatlakozott hozzánk a Dédi, az Ani, a Kati Mama, az Anna és a Boti és így indultunk tovább a majálisra (a Dédi és az Ani hazasétáltak végül de mi is pont arra felé mentünk). A majálison pedig felülhettünk kőrhintára a Botival, azután pecázhattunk (én egy kis elemlámpát választottam, a Boti egy forma egyes autót, az Anna pedig egy plüss kakaskát), és megnéztünk szép szélforgókat, amiből a Mama vett is párat nekünk és közben pedig apa kürtőskalácsot vett (én kakaósat kértem!), ami nagyon fincsi volt. Evés után még bemehettünk a játszótérre a Botival csúszdázni.Addig maradtunk, amíg megérkezett a Zoli a Botiékért, és ők kocsival, mi pedig gyalog hazaindultunk. Útközben megnéztük a Városháza téren a szökőkutakat, de  egyszercsak el kezdett cseperegni az eső, így  siettünk is gyorsan haza, de mire a házunkhoz értünk, pont el is állt a csepergő esőcske, és még anya is tett egy kísérletet a homokozóban a sütim megkeresésére, de ő sem járt sajna sikerrel... Otthon fürdés és vacsora volt a híradó után és apa rakott elemet a kis elemlámpámba, úgyhogy este még azzal világítgattam át a gyümölcseimet a bunkeremben :)

1101.nap

Reggel pont akkor ébredtem, amikor apa indult dolgozni: még épp integettünk egymásnak. Reggeli után kisvakond dévédét néztünk, aztán mentünk Maszat-ra, de ma inkább csak pancsoltam és rosszalkodtam festés helyett... Innen elmentünk étlapért, és a védőnénihez, és persze a Mamánál ebédeltünk ma is és ott aludtam és amikor felkeltem, és kicsit minimaxot néztem, amíg a Botiék is felébredtek. Uzsonna után pedig lementünk a kis játszótérre és ma megengedte anya, hogy vizet vigyünk a homokba és így tudtunk formákat is csinálni (de persze sokat poroltunk is a Botival, amiért persze folyton szólt anya...). Később apa is lejött és amikor a Zoli megjött a Botiékért, anya felment a cuccainkért és addig még apával játszhattam, de aztán mnetünk mi is haza. Otthon - tekintve, hogy csupa-csupa homok voltam a fejem búbjáig - apa rögtön vitt fürdeni, anya pedig visszaszaladt a kis motoromért, mert azt bizony lent felejtettük a játszótéren (de meglett!). Vacsoránál megettem az összes rizst és husit, mert csak akkor kaphattam gombócot utána és mivel még azt is bevágtam, hát egy csoki nyuszikával jutalmazott apa :)
Lefekvésig még volt idő, úgyhogy játszottunk apával a gyümölcsökkel.

1100.nap - ezerszáz!

Ma sokáig aludtam, és reggeli után kicsit játszottunk anyával és zenét hallgattunk, aztán elmentünk a Bori tornára és többnyire jól viselkedtem (csak egyszer egy apukát jól megdobtam labdával) és szépeket rajzoltunk és énekeltünk és ragasztgattunk is. Innen a Mamához mentünk ebédelni és még picit játszottam és ma nem aludtam, csak csendben feküdtem, úgyhogy végül kijöhettem és uzsonnáztam joghurtot, aztán lementünk a kis játszótérre és szépen játszottam és motoroztam. Később picit elkezdett esni az eső, ezért felmentünk a Mamához játszani, aztán este hazasétáltunk. Otthon már apa várt minket és játszott velem a híradó alatt, azután mentem fürdeni és a vacsora ma nagyon fincsi volt: brokkoli krém leves (apa pirított hozzá kenyeret) és gombóc :) Este még lefekvésig zenét és meséket hallgattunk.

1099.nap

Ma is nagyon korán keltem, és amikor apa elment dolgozni, anya maradt velem itthon játszani és a bábok is segítettek gyümölcsöket válogatni és a lufikkal is játszottunk és meséltünk is a lufikról és rajzoltunk is egy szivárványt is, olyan színekből, mint a lufijaim. Utána öltöztünk és lementünk a játszótérre, ahol találkoztunk a Livikéékel is és labdáztunk is és homokoztunk. Ebédre felmentünk a Kati Mamához és ma nagyon fincsi brokkoli krém leves volt és olyan sokat ettem, hogy persze már a főzeléknek nem maradt hely a pocakomban... Ebéd után mentem aludni és ébredés után épp bevágtam uzsonnára egy egész túrós táskát és még egy joghurtot is, amikor megérkezett apa. Átöltöztem szép ruhába és bementünk az oviba, méghozzá a négyes csoportba, ahová ősszel járni fogok! A gyerekek épp uzsonnáztak, de a Marianna néni - a leendő óvónénim - megengedte, hogy elővegyem a játék főzősarokból a gyümölcsöket. Nahát, képzeljétek voltak olyan ételek, amik nekem nincsenek is otthon! Nagyon klassz volt, egyesével mindet végignéztem, és közben a gyerekek is befejezték az uzsonnát, és páran odajöttek játszani velem. Amikor az összes gyümölcsöt és zöldséget megnézegettem, visszatettem a helyére és más játékokat is megnézegettem: vannak hat-hetek is és fa kirakósok is, ezekkel is játszottam az asztalnál és nagyon jól éreztem magam, a többi kisgyerek is aranyos volt és a Marianna néni is. Amikor már csak páran maradtunk, mert a gyerekekért sorba jöttek a szüleik, akkor mi is átsétáltunk anya csoportjába és a folyosón pont találkoztunk a Noémiékkel, akik indultak épp haza. Anya csoportjában is sok felnőtt és gyerek volt épp, de én rögtön megtaláltam a játék ételeket és két anyukának elárultam, hogy amit nem találtak ki, hogy micsoda, az az édeskömény! :) Amikor már itt  is mindenki hazaindult kicsit később, akkor mi is hazasétáltunk, de szerencsére még sütött a nap és anya lejött még kicsit velem a játszótérre.
Amikor hazaértünk, apa (vagyis a malacka báb) játszott velem és segített elrámolni a gyümölcsöket, amiket szétválogattam kemény/puha szerint, aztán mentem fürdeni és utána fincsi husi és frissen rántott cukkíni volt a vacsora.

1098.nap

szülinapi lufihalomReggel pont felébredtem, amikor apa indult, és még tudtam neki integetni, aztán már anya adott reggelit és utána kicsit még játszottunk, aztán mentünk az énekre.Hát ma nagyon sokan voltunk és még az Anna és a Boti is eljött a Krisztivel! Nagyon klassz volt! Én végig mondtam a Botinak, hogy mikor mit szoktunk csinálni és minden dalt én is tudtam énekelni! Visszafelé beugrottunk a kis közértbe is és mentünk tovább a Mamához ebédelni, de sajnos büntibe mentem, mert evés helyet inkább trutyiztam és nem hagytam a Botit sem enni... Délután mentünk aludni és mindhárman együtt ébredtünk majdnem, és uzsonna után lementünk a játszótérre, de ma nagyon fújt a szél és így persze irtóra porolt, amikor futkároztunk a homokban... Mivel hűvös kezdett lenni, végül mindenki hazament és otthon vártuk, hogy hazaérjen apa. Amikor végre hazaért, leszedett még pár lufit, amit anya nem ért el és azokat is hozzákötözte a többiekhez, így egy klassz lufikupacom lett :) Híradó alatt azért a gyümölcsökkel is játszottunk és előbb vacsorázni mentem, hogy utána nyával tudjak fürdeni, mert ő közben vasalt és még ő is vacsorázott utána. Este pedig megmutattam apának, milyen klassz számos-betűs pázzlét kaptam a Dédiéktől.