Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1099.nap

Ma is nagyon korán keltem, és amikor apa elment dolgozni, anya maradt velem itthon játszani és a bábok is segítettek gyümölcsöket válogatni és a lufikkal is játszottunk és meséltünk is a lufikról és rajzoltunk is egy szivárványt is, olyan színekből, mint a lufijaim. Utána öltöztünk és lementünk a játszótérre, ahol találkoztunk a Livikéékel is és labdáztunk is és homokoztunk. Ebédre felmentünk a Kati Mamához és ma nagyon fincsi brokkoli krém leves volt és olyan sokat ettem, hogy persze már a főzeléknek nem maradt hely a pocakomban... Ebéd után mentem aludni és ébredés után épp bevágtam uzsonnára egy egész túrós táskát és még egy joghurtot is, amikor megérkezett apa. Átöltöztem szép ruhába és bementünk az oviba, méghozzá a négyes csoportba, ahová ősszel járni fogok! A gyerekek épp uzsonnáztak, de a Marianna néni - a leendő óvónénim - megengedte, hogy elővegyem a játék főzősarokból a gyümölcsöket. Nahát, képzeljétek voltak olyan ételek, amik nekem nincsenek is otthon! Nagyon klassz volt, egyesével mindet végignéztem, és közben a gyerekek is befejezték az uzsonnát, és páran odajöttek játszani velem. Amikor az összes gyümölcsöt és zöldséget megnézegettem, visszatettem a helyére és más játékokat is megnézegettem: vannak hat-hetek is és fa kirakósok is, ezekkel is játszottam az asztalnál és nagyon jól éreztem magam, a többi kisgyerek is aranyos volt és a Marianna néni is. Amikor már csak páran maradtunk, mert a gyerekekért sorba jöttek a szüleik, akkor mi is átsétáltunk anya csoportjába és a folyosón pont találkoztunk a Noémiékkel, akik indultak épp haza. Anya csoportjában is sok felnőtt és gyerek volt épp, de én rögtön megtaláltam a játék ételeket és két anyukának elárultam, hogy amit nem találtak ki, hogy micsoda, az az édeskömény! :) Amikor már itt  is mindenki hazaindult kicsit később, akkor mi is hazasétáltunk, de szerencsére még sütött a nap és anya lejött még kicsit velem a játszótérre.
Amikor hazaértünk, apa (vagyis a malacka báb) játszott velem és segített elrámolni a gyümölcsöket, amiket szétválogattam kemény/puha szerint, aztán mentem fürdeni és utána fincsi husi és frissen rántott cukkíni volt a vacsora.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr325155380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása