Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1102.nap

Ma nem ment dolgozni apa, mert ünnepnap van, így aztán délelőtt le tudtunk menni a nagy játszótérre kettesben (anya valamit rámolgatott megint a szobámban közben). Sajnos induláskor a "létszámellenőrzésnél" kiderült, hogy az egyik játék-sütimet sikerült túl jól elásni valahová a homokozóba és apa se találta meg... A keresést felfüggesztettük és mentünk inkább ebédelni a Kati mamához. Csatlakozott hozzánk anya is és a mamánál csendben kellett lenni, mert Annácska már ebédelt és el is aludt a kisszobában. A Boti ugyan nem aludt, de játszani mégse tudtunk most, mert mi indultunk is evés után haza, de azért a Soma és a Boti elkísért minket (útközben apa morcos lett, mert nem álltam meg, csak amikor már irtó hangosan kiabált,hogy "állj meg" -ugyanis épp jött egy autó én meg persze futottam a Boti elől, aki motorral üldözött...) ígyhát hazáig apa kezét kellett fogni és nem szaladgálhattam... Otthon egy kis mese után mentem is aludni és ébredés után pedig öltöztünk és előbb elsétáltunk a Mama háza elé, ahol csatlakozott hozzánk a Dédi, az Ani, a Kati Mama, az Anna és a Boti és így indultunk tovább a majálisra (a Dédi és az Ani hazasétáltak végül de mi is pont arra felé mentünk). A majálison pedig felülhettünk kőrhintára a Botival, azután pecázhattunk (én egy kis elemlámpát választottam, a Boti egy forma egyes autót, az Anna pedig egy plüss kakaskát), és megnéztünk szép szélforgókat, amiből a Mama vett is párat nekünk és közben pedig apa kürtőskalácsot vett (én kakaósat kértem!), ami nagyon fincsi volt. Evés után még bemehettünk a játszótérre a Botival csúszdázni.Addig maradtunk, amíg megérkezett a Zoli a Botiékért, és ők kocsival, mi pedig gyalog hazaindultunk. Útközben megnéztük a Városháza téren a szökőkutakat, de  egyszercsak el kezdett cseperegni az eső, így  siettünk is gyorsan haza, de mire a házunkhoz értünk, pont el is állt a csepergő esőcske, és még anya is tett egy kísérletet a homokozóban a sütim megkeresésére, de ő sem járt sajna sikerrel... Otthon fürdés és vacsora volt a híradó után és apa rakott elemet a kis elemlámpámba, úgyhogy este még azzal világítgattam át a gyümölcseimet a bunkeremben :)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr555155383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása