Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1104.nap

Délelőtt apával lementünk a nagy játszótérre és képzeljétek, apa egy gereblye segítségével megtalálta az elveszettnek hitt  műanyag sütimet! És csak a homokozó negyedét kellett neki felgereblyézni :) De most ott szép lett a homok is legalább :) Ennek örömére csúszdáztam nagyokat, csak akkor kaptam fejmosást apától, amikor nem adtam oda megnézni a gyümölcsöket egy kisfiúnak (és még megpróbáltam meg is ütni... na az végképp nem tetszett apának). Amikor már kezdett nagyon sütni a napocska, akkor felmentünk és átöltözünk, mert előbb a Kati mamának vittünk anyák napi ajándékokat (anya csinált egy tortát, én pedig festettem virágokat), aztán mentünk a Klári mamához és ő is kapott virágot és egy "művemet". Ja és persze mindkettőjüknek mondtam anyák napi verseket! Ebéd után pedig a Petitől is kaptam szülinapi ajándékokat (a legklasszabb a gyurma-kinyomós játék!) és lassan elindultunk haza. Persze útközben elaludtam és persze otthon már nem akartam aludni, úgyhogy amikor meguntam a forgolódást az ágyikómban, kijöttem és kértem apától uzsonnát :) Evés után öltöztünk és mentünk a Dédiékhez , hogy nekik is elmondjam a verseket, plusz a Dédi is kapott tőlem ragasztott virágot, mint anya. Kicsit rendetlenkedtem  még, aztán apa vett virágot anyának és  én választhattam ki, hogy melyiket (egy szép rózsaszín virágbokrocskát választottam) és lassan hazasétáltunk. Otthon mentem is fürdeni és utána pörkölt volt a vacsi, de leginkább csak a tésztát ettem az ubival... Utána a fa kirakósokkal játszottunk apával, mert a gyümölcsök büntiből felkerültek a szekrény tetejére (mivel a Mamánál csúnyán beszéltem...). Sebaj, így is jót mókáztunk apával és még le is birkóztam a végén :) aztán mentem aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr405155385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása