1076.nap

az egyik körhinta a Hajógyári sziget játszóterénKépzeljétek, ma délelőtt elmentünk arra a játszótérre, ami az Anna-Petis mesekönyvben is szerepel és valami szigeten van a Duna mellett. Hát ez igazán jó ötlet volt, főleg azért, mert jöttek a Krisztiék is. Rengeteget homokoztunk, csúszdáztunk és körhintáztunk! Még Anna is , és a Boti már nagyon ügyesen tud bringázni kétkerekű bicajon! ez volt a legklasszabb körhinta!Természetesen vittünk pát gyümölcsöt, és homokozó játékokat is, úgyhogy én leginkább a homokozóban játszottam ezekkel, de nagyon tetszett az a körbeforgó is, ami egy hatalmas kötél volt, ami négyfelé lelógott, abba bele lehetett hasalni és a szülők forgatták körbe, ami ha elég gyors volt, akkor olyan volt, mintha repülnénk :) Sajnos dél felé el kellett már indulnunk innen, mert ebédre várt minket a Klári mama és útközben majdnem karamboloztunk, de szerencsére apa irtó nagyot fékezett és épp-hogy-csak, csúúúúúszok!de kikerülte a másik autót, aztán kiszállt és nagyon kiabált a másik bácsival, de végülis megérkeztünk a Klári mamához gond nélkül és már ültünk is az asztalhoz ebédelni. Nem ettem túl sokat - mindenből egy keveset, aztán játszottam a Mamával a dominókkal, a labdákkal és a hat-hetekkel, amíg apa a Petivel beszélgetett, és utána indultunk is haza. Itthon mentem sziesztázni, de nem aludtam semmit, ellenben jól bekakiltam... De nem is baj, mert telefonáltak a Krisztiék, hogy nem unom-e a játszótereket, mert ha nem (és persze, hogy nem!), akkor találkozzunk a Hunyadi játszótéren. Hát így is tettünk és kismotorral elmentünk oda. és persze homokoztunk is sokatPersze vittünk gyümölcsöket ismét és ott is hintáztunk és homokoztunk sokat, főleg a Botival (kicsit kavicsokat is dobáltunk, de azért állandóan szólnak apáék...). Este felé mindenki hazaindult, így mi is és találkoztunk a ház előtt a Kati Mamával és a Somával és kicsit velük is sétáltunk, azután hazamentünk és itthon mentem is a híradó után fürdeni és hajat mosni , ezúttal anyával együtt. Vacsorára ugyanaz volt, mint ebédre és most is inkább csak kiettem a krumplit a brassóiból, de csak akkor kaphattam apa banánturmixából, ha ettem egy kis husit is... Mivel délután az alvást elbojkottáltam, így ma korábban mentem aludni...

1075.nap

Délelőtt voltunk usziban! Jó rég voltunk utoljára, de ugyanolyan klassz volt a víz és ma anya sokszor megdicsért, mert már nem kapálództam például a hátúszásnál :) Persze a merülést elbojkottáltam , de szerencsére azért volt játék a végén, mert szépen dolgoztam és tornáztam végig. Usziból pedig az Europarkba mentünk vásárolni (persze végig kellett nézni az összes zöldséget és gyümölcsöt!) és apa vett nekem fánkot, amit én választhattam ki! Itthon rögtön készült is az ebéd, mert már dél volt és ettem egy kis borsófőzeléket virslivel, aztán mentem is aludni és jó nagyot aludtam, mert kifárasztott a délelőtti úszkálás. Uzsonnára megehettem azt az irtó fincsi csokis fánkot... Nyamm! Utána pedig lementünk a játszótérre, aminek nagyon nagyon örültem és őrült jól éreztem magam: homokoztam és a gyümölcsökkel játszottam. Hazaérve mentem is fürdeni, mert csupa homok lettem (a cipőmből egy kiló homokot öntött ki apa...) és épp játszottunk a nagyszobában, amikor csengettek és a Csaba és a Csilla jött át hozzánk kicsit beszélgetni és - gondolom - velem játszani :) Este felé már éhes lettem, úgyhogy anya főzött virslit és még egy kinder pinguit is kaptam! Viszont ekkor már igen későre járt, úgyhogy apa még mesélt nekem egy könyvből, amit választottam és már mentem is aludni...

1074.nap

Reggel telefonáltak a Liviék, hogy van-e kedvünk elmenni velük a Koós Károly térre a játszótérre. Persze, hogy volt! Vittük a motort is és persze egy csomó gyümölcsöt, de a croisant sikerült például annyira elásni, hogy alig találtuk meg! Hazafelé bementünk egy boltba, ahol volt egy gyereksarok, és amíg anyáék nézelődtek, addig mi rajzolgathattunk. A Mamával pedig útközben összefutottunk és hozzá mentünk ebédelni (ma a levesben volt finom kelbimbó is!) és még egy kis tortát is ehettem, mert hozott a Dédi és utána mentem is aludni és amikor felébredtem, már nemsokára jött anya a Noémivel és lementünk a játszótérre. Apát pedig felhívtam telefonon, hogy hozza le nekem a lila motort és le is hozta, úgyhogy volt nagy motorverseny ám! Jó sokan voltunk és homokoztunk is és futkároztunk is! Miután a Noémit hazavitte az anyukája és a Mama is ment a Somáért, mi is hazasétáltunk, csak előtte egy kiló homokot kiszórtunk a cipőmből :) Otthon apával játszottam a fürdésig és vacsoráig, ami borsófőzelék volt tükörtojással és apa azt ígérte, hogy ha mindent megeszek, ahogy kijelentettem, akkor vesz nekem tíz kinder pinguit!...Kár, hogy csak a felét tudtam megenni, mert így nem lesz egy nagy halom finomságom... Lefekvésig azért még volt idő játszani a zöldségekkel és esti mesének anya közlekedéses mesét mesélt.

1073.nap

homokozunk a BotivalReggeli után mentünk a Juli nénihez és megmutattuk az újságot, amiben benne vagyok, és persze festegettünk is és játszottunk is. Még ebéd előtt a játszótéren is voltunk a Livikéékkel, aztán ebéd után a Botiékkal együtt a nagy játszóra is lementünk és sokat - sokat rohangáltunk! Még csúszdáztam is és homokoztunk is, aztán mi hazajöttünk aludni kicsit.
... és motoroztunk is egy csomót!Amikor felébredtem, már itthon volt apa! Ettünk uzsonnára vajas kalácsot és lementünk a játszótérre, ahova lejött a Boti is és kicsit később a Kati mama is Annával. Hű, de sokat tudtunk motorozni! Még versenyeztünk is párszor! Ó, és persze homokoztunk is (a gyümölcsöket sikerült úgy elásni, hogy alig találtuk őket!). Egész sokat lent voltunk, és eleinte sokan lent voltak még, csak sajnos elkezdett fújni a hideg szél és mindenki hazament, így aztán mi is. Otthon megmostuk a csupa-homok gyümölcsöket és mentem is fürdeni és hajat mosni. Vacsora után pedig még játszottam a gyümölcsökkel és pázzlékkal a lefekvésig.

1072.nap

Reggel sokáig aludtam, és reggelizés után kicsit játszottunk és elsétáltunk ma is a Bori tornára. Útközben vettünk újságot és képzeljétek, benne vagyok az újságban! Két kép is van rólam, de mind a kettőn épp eltakarom az arcom, mert az volt a feladat. Ma a Borin kismajmokból csináltunk tornászokat, pont mint tegnap a békákból. Utána a Mamához mentünk és jöttek a Botiék is és ebédeltünk (én nem ettem túl sokat...) aztán mentünk aludni. Ébredés után együtt uzsonnáztam Annával és lementünk a játszótérre futkározni :) Jó sokáig lent voltunk és amikor apa is megjött, akkor autóval elmentünk vásárolni a Mamának virágföldet. Irtó hosszú volt a sor és nehezen tudtam annyit várni, de kis nézelődéssel azért elment... Otthon játszottam kicsit még apával fürdés és vacsora előtt - és után is, de akkor már nagyon későre járt, úgyhogy menni kellett aludni.

1071.nap

Reggel épp ébredeztem, amikor apa munkába indult, így még pont tudtam neki integetni. Utána reggelit adott anya és elindultunk a Bori-tornára. Volt sok ismerős és pár új kisgyerek is és készítettünk tornázó békákat, amit este meg is mutattam apának. Nagyon vicces lett. A torna végeztével felmentünk a Kati mamához és ott ebédeltünk és mentem aludni. Uzsonna után (vajas kalács és kinder pingui volt!) anya megérkezett a Noncsival és rögtön le is mentünk a játszótérre rohangálni és homokozni (párszor bünti is volt, mert dobálóztam...) és motorozni. Amikor pedig  a Mama is lejött a Somával, és a Noémiért is megjött az anyukája, akkor lassan haza indultunk.
Amikor hazaértünk, kopogtam - szokás szerint - apának, mert ő már várt minket és egy fél homokozónyi homokot kiöntött a cipőimből :) Utána játszottunk a fürdésig és vacsorára egy nagy tányér paradicsom levest megettem, úgyhogy még kaphattam utána egy fél sajtos perecet  is! Még lefekvésig volt idő, úgyhogy tudtunk még játszani kicsit.

1070.nap

Ma már többet aludtam, úgyhogy apa már elment dolgozni, mire felkeltem, és reggelizés után elmentünk énekre. Ma is sok gyerek volt és szép énekek voltak, nomeg mondókák is. Hazafelé elmentünk vásárolni az Europarkba és vettünk nekem matrac-védőt, és az oviba is bementünk. Sok gyerek játszott az udvaron és a medencében sok sár volt én meg persze dobáltam bele kavicsokat :) Sajnos a homokozó le volt takarva, de a többi játékkal lehetett játszani. Hazajöttünk ebédelni, de aludni semmi kedvem nem volt. Amikor vége anya megengedte, hogy lejöjjek az ágyamból, lementünk a  játszótérre és ma ott voltak a Dominikáék is és a Livikéék is! Levittem gyümölcsöket is és azokkal is játszottunk (szuper volt!), ja és a motort is vittem kicsit motorozgatni. Amikor már kezdett kicsit hűvösebb lenni, akkor hazamentünk és már várt minket apa és játszott velem sokat. Vacsorára megettem két fasírtot, úgyhogy apa adott egy kinder pinguit jutalmul. Híradóig még játszottunk, csak bekakiltam így aztán menni kellett fürdeni és hajat mosni. Még lefekvésig ismét gyümölcsözhettem és még kaptam krémtúrós zsömlét apától (meg egy csokikockát ami nagyon finom volt és egy Mozart nevű fura frizurájú bácsi volt a csokis papír képén) és még addig játszhattam, amíg a szívecskés lámpa le nem kapcsolt.