1076.nap

az egyik körhinta a Hajógyári sziget játszóterénKépzeljétek, ma délelőtt elmentünk arra a játszótérre, ami az Anna-Petis mesekönyvben is szerepel és valami szigeten van a Duna mellett. Hát ez igazán jó ötlet volt, főleg azért, mert jöttek a Krisztiék is. Rengeteget homokoztunk, csúszdáztunk és körhintáztunk! Még Anna is , és a Boti már nagyon ügyesen tud bringázni kétkerekű bicajon! ez volt a legklasszabb körhinta!Természetesen vittünk pát gyümölcsöt, és homokozó játékokat is, úgyhogy én leginkább a homokozóban játszottam ezekkel, de nagyon tetszett az a körbeforgó is, ami egy hatalmas kötél volt, ami négyfelé lelógott, abba bele lehetett hasalni és a szülők forgatták körbe, ami ha elég gyors volt, akkor olyan volt, mintha repülnénk :) Sajnos dél felé el kellett már indulnunk innen, mert ebédre várt minket a Klári mama és útközben majdnem karamboloztunk, de szerencsére apa irtó nagyot fékezett és épp-hogy-csak, csúúúúúszok!de kikerülte a másik autót, aztán kiszállt és nagyon kiabált a másik bácsival, de végülis megérkeztünk a Klári mamához gond nélkül és már ültünk is az asztalhoz ebédelni. Nem ettem túl sokat - mindenből egy keveset, aztán játszottam a Mamával a dominókkal, a labdákkal és a hat-hetekkel, amíg apa a Petivel beszélgetett, és utána indultunk is haza. Itthon mentem sziesztázni, de nem aludtam semmit, ellenben jól bekakiltam... De nem is baj, mert telefonáltak a Krisztiék, hogy nem unom-e a játszótereket, mert ha nem (és persze, hogy nem!), akkor találkozzunk a Hunyadi játszótéren. Hát így is tettünk és kismotorral elmentünk oda. és persze homokoztunk is sokatPersze vittünk gyümölcsöket ismét és ott is hintáztunk és homokoztunk sokat, főleg a Botival (kicsit kavicsokat is dobáltunk, de azért állandóan szólnak apáék...). Este felé mindenki hazaindult, így mi is és találkoztunk a ház előtt a Kati Mamával és a Somával és kicsit velük is sétáltunk, azután hazamentünk és itthon mentem is a híradó után fürdeni és hajat mosni , ezúttal anyával együtt. Vacsorára ugyanaz volt, mint ebédre és most is inkább csak kiettem a krumplit a brassóiból, de csak akkor kaphattam apa banánturmixából, ha ettem egy kis husit is... Mivel délután az alvást elbojkottáltam, így ma korábban mentem aludni...