Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1070.nap

Ma már többet aludtam, úgyhogy apa már elment dolgozni, mire felkeltem, és reggelizés után elmentünk énekre. Ma is sok gyerek volt és szép énekek voltak, nomeg mondókák is. Hazafelé elmentünk vásárolni az Europarkba és vettünk nekem matrac-védőt, és az oviba is bementünk. Sok gyerek játszott az udvaron és a medencében sok sár volt én meg persze dobáltam bele kavicsokat :) Sajnos a homokozó le volt takarva, de a többi játékkal lehetett játszani. Hazajöttünk ebédelni, de aludni semmi kedvem nem volt. Amikor vége anya megengedte, hogy lejöjjek az ágyamból, lementünk a  játszótérre és ma ott voltak a Dominikáék is és a Livikéék is! Levittem gyümölcsöket is és azokkal is játszottunk (szuper volt!), ja és a motort is vittem kicsit motorozgatni. Amikor már kezdett kicsit hűvösebb lenni, akkor hazamentünk és már várt minket apa és játszott velem sokat. Vacsorára megettem két fasírtot, úgyhogy apa adott egy kinder pinguit jutalmul. Híradóig még játszottunk, csak bekakiltam így aztán menni kellett fürdeni és hajat mosni. Még lefekvésig ismét gyümölcsözhettem és még kaptam krémtúrós zsömlét apától (meg egy csokikockát ami nagyon finom volt és egy Mozart nevű fura frizurájú bácsi volt a csokis papír képén) és még addig játszhattam, amíg a szívecskés lámpa le nem kapcsolt.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr615155351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása