1069.nap

Reggel együtt ébredtem apával, pedig még tényleg korán volt, csak ő forma 1-et - szeretett volna - nézni. Na jó, azért többnyire hagytam, hogy a képernyőt bambulja, de engem még nem köt le órákig, hogy hogyan mennek kőrbe-kőrbe az autók, úgyhogy játszottam a gyümölcsökkel és bevontam néha apát is a játékba. Aztán végre nyert az egyik versenyző bácsi és anya is kivasalt közben, apa pedig porszívózott, de  ahelyett, hogy mindketten velem kezdtek volna játszani, öltöztünk és mentünk a Klári Mamához. Végülis ezt is megbocsájtottam, mert nagyon fincsi ebédet csinált a Mama: paradicsom levest és fasírtot és utána mákos hókiflit is ehettem. Mmmmm! Fincsi! Persze  ebéd után az  összes zöldséget-gyümölcsöt, amit átvittünk, végíg mutogattam a Mamának és amikor az egyik alma begurult az ágy alá, akkor elemlámpával is bevilágíthattam  és kipiszkáltuk :)
Hazafelé a kocsiban elaludtam, de még otthon is aludtam kicsit, aztán uzsonnára apa adott kakaóscsigát és kistejest, majd átmentünk autóval a Mama háza elé és felvettük az Annát és anyát. Amíg hazavittük Annát, megmutattam neki a farmos játékomat és nagyon tetszett neki. Sajnos a Botiék még nem voltak otthon, csak később jöttek haza, de addig is játszottunk és meg is fürödtünk. Az a baj, hogy olyan későn értek haza a Krisztiék, hogy már nemigen jutott idő a Botival rosszalkodni, mert  menni kellett már haza :(
Otthon még ettem vacsorára fasírtot ubival és még egy sütit is kaphattam, csak sajna már alig jutott idő játszani a gyümölcsökkel és már menni kellett aludni...

1068.nap

Sajnos hiába van hétvége, ma apának mégis mennie kellett dolgozni miután adott reggelit és megmosta a fogamat. Közben pedig forma 1-et néztünk :) Utána átmentünk a Kati mamához, és ott volt Anni-panni is. Ígyhát vele játszottam és közben átjött a Dédi, az Ani és az Eti is. Ma jó  sokat ebédeltem, no persze ez érthető is volt, mert paradicsom leves volt betűtésztával és lekváros barátfüle (repetáztam is!), aztán kicsit később pedig lementünk a játszótérre futkározni. Persze most is dobálóztam kicsit, és az barna motort is levittem.  Jó sokáig lent voltunk, mert jó idő volt és sokan lent voltak a játszótéren. Amikor hazaértünk, már otthon volt apa és átöltözés után mesélt nekem a formás könyből és mentem is aludni kicsit.
Ébredés után vajas-pirítós kenyeret csinált maci sajttal apa nekünk (anya is velem uzsonnázott), aztán picit játszhattam és mentünk vásárolni, mert fogytán volt a tejpép-készlet, úgyhogy választhattam magamnak (találjátok ki milyet? ... hát persze, hogy csokisat!) és még sztracsis joghurtot kaptam, sőt még kakaós csigát is, amit aztán otthon meg is ettem vacsorára és mentem is fürdeni, mert csupa-csupa kakaóscsigás lett az arcom és a kezem. Lefekvésig még volt idő szerencsére, hogy szétdobáljam a zöldségeket és gyümölcsöket a nagyszobában ;)

1067.nap

Ma is korán keltem... úgyhogy a szokásos reggeli folyamat jött: apa reggelit csinált és játszottam, amíg anya elkészült, közben meg apa elment dolgozni. Mi pedig anyával zenét hallgattunk és énekeltünk, de közben megint jól bekakáltam, pedig nem is volt rajtam pelus... aztán öltöztünk és lementünk a térre és ott voltak a Liviék és velük játszottam amíg anya elment az ebédért és egyszercsak odajött a Dédi, a Boti és a Somika és rohangálhattam kicsit a Botival, csak nem sokkal később a Dédinek el kellett vinnie a Botit, mi pedig anyával felmentünk a Mamához és megebédeltünk, aztán lefeküdtem aludni, de nem aludtam, csak csendben feküdtem, amíg be nem jött a Mama, aki végül megengedte, hogy kijöjjek és megjött közben az Anna is és együtt énekeltünk és táncoltunk amíg anya megjött a Noncsival, mert akkor lementünk ismét a játszótérre és most jó sokan voltak már. Én persze elkezdtem vadulni kicsit és dobálóztam homokkal, kővel, játékkal, úgyhogy sokszor büntibe voltam - de megérte ;)
Amikor a Noncsiért megérkezett az anyukája, a Timi, épp indultunk vissza a Mamához, amikor apa is pont odaért, úgyhogy ő is feljött velünk, de már indultunk is vissza a bringó-hintóval a Somát megsétáltatni és most végre én voltam a nagyobb és nem a Boti, úgyhogy én ülhettem elől és Anna volt az "utasom" :))
Nagyon klassz volt és Annának is tetszett, csak folyton a kapucnimat piszkálta ... Séta után mi mentünk haza és a Mama pedig Annával. Otthon apával játszottam a fürdésig és ma jó sok gyümölcsöt vittem játszani a kádba! Utána vacsoráztam és mivel jól ettem, kaptam még  milkacsokit is apától! Lefekvésig pedig még felváltva játszottam apával és anyával.

1066.nap - 35 hónapos vagyok!

Micsoda meglepetés: ma is korán keltem és apa csinált nekem reggelit, utána dévédéztem amíg anya is elkészült. Aztán délelőtt a pelenkamentes élet gyakorlása volt, de sikerült bepisilni is és még bekakilni is... Hát ezt még gyakorolni kell... Végül inkább lementünk sétálni a Livikiékkel és elmentünk együtt a piacra is és vettünk zsemlét és joghurtot és hazafelé még a játszótérre is bemehettünk és rohangálhattunk egy nagyot. Közben anya elment az ebédért és felvitte a Mamához, és ma hazajöttünk enni, de én alig ettem pár falatot, és mentem egy nagyot aludni. Uzsonna után nem sokkal apa is hazaért és játszott velem kukás-autós - gyümölcsös játékokat  egészen a vacsoráig, amit sikerült virslinek alkudni a főzelék helyett, aztán mentem fürdeni és még játszhattam egy jót lefekvés előtt.

ui.: meg is mértek anyáék és 96 centi magas vagyok, 12.8 kiló nehéz, valamint a fejem 48 centis, a lábam pedig 24-25-ös

1065.nap

Reggel megint korán keltem, mert éhes voltam, úgyhogy apa csinált egy jó nagy adag tejpépet én pedig hipp-hopp belapátoltam az egészet! Aztán apa elvitte a Mamát gyógytornára és visszajött értünk és elvitt minket a belvárosba arra a helyre, ahol lehet játszani, csak egy feladatot is meg kell csinálni, de az is többnyire játék és még ajándékot is adnak a végén... hát nem klassz? Persze hiába ígértem meg apának az ellenkezőjét - mégis rosszalkodtam és dobáltam a játékokat. Még szerencse, hogy az a néni ilyen aranyos, és nem bánta :) Hazafelé metróztunk, és kértem egy nénitől a péksütijéből egy darabot és kaptam is. A mamához mentünk ebédelni és ott volt a Dédi is és ma ettem egy kis levest, egy kis diós tésztát és egy kis almát, és mentem aludni. Ma jó nagyot aludtam és mire felébredtem, már ott volt a Boti és az Anna és amikor anya megjött a Noncsival, mi épp uzsonnáztunk az Annával irtó fincsi túróvarázst. Utána játszottunk, de persze a Noncsival épp elkezdtünk rendetlenkedni, ahogy szoktunk, amikor egyszercsak apa telefonált, hogy hazaért, úgyhogy mi is hazasétáltunk, és persze estig apát fárasztottam a gyümölcseimmel, aztán vacsorára a diós tészta helyett inkább virslit+babot+kiflit kértem. Apa csodálkozott is, hogy tészta helyett... de persze főzött nekem virslit és még utána kaphattam nutellás zsemlét is mert láttuk a reklámját és volt is épp itthon nutella... Persze csupa-csupa nutella lett a kezem és az arcom, úgyhogy mentem is rögtön fürdeni és hajat mosni.

1064.nap

Ma nagyon korán keltett a pocakom... Apa irtó álmosan jött át hozzám és csinált reggelit, aztán a tévét néztem amíg anya is elkészült, mert apa elment dolgozni. Egy kis játék után átmentünk a Kati mamához és épp akkor jött át a Dédi is, úgyhogy lekísért  minket ebédért és az ovihoz, ahova anya ment be.
Ma korán ebédeltem és mentem is aludni és amikor felébredtem, akkor még játszottam anyával autópályásat és csak utána indult  a Noncsiért anya, addig pedig vásárosat játszottam a Mamával. Persze amikor megjött anya a Noémivel, rögtön véget ért a szép játék és elkezdtünk tiszta erőből rosszalkodni :) Közben rólam lekerült a pelus, mert megpróbáljuk, hogy bepisilek-e... Hát még igen... Kétszer is későn szóltam,  és nagyon fura volt pelus nélkül... Aztán estig még volt pár bünti a Noncsival felváltva és végül hazasétáltunk. Otthon apa már várt minket és vele játszottam a fürdésig és a vacsoránál apa  trükkösen elérte, hogy egyek babfőzeléket is a virslihez és zsemléhez :) Sajnos utána már nem sok idő maradt a zöldségekkel játszani (még jó, hogy a kádba is vihettem párat!), mert már menni kellett aludni. Ma apa mesélt nekem Anna-Petit, mert anya is vacsorázott virslit.

1063.nap

Reggeli után az Enikő nénihez sétáltunk és ma sok új kis játszótársam volt, úgyhogy igazán jót játszottunk és énekeltünk és képzeljétek, most is kaptam egy könyvet, ami olyasmi mint a kisvakond, csak egy vonatocskáról szól. Innen előbb beugrottunk a kisközértbe, de sajna nem tudtam most rosszalkodni, mert anya rutinosan bekötött a babakocsiba... Hazafelé olyan nagy szél volt, hogy az hihetetlen! Ma is a Mamához mentünk ebédelni  és ma fincsi karalábé leves volt, abból ettem is , de a pörköltből nem kértem. Aztán hazamentünk és még alvás előtt kicsit dévédéztem és alvás után jó nagyot uzsonnáztam, és gyurmáztunk és utána épp anyával a gyümölcsökkel játszottunk, amikor apa is hazaért, úgyhogy innentől vele játszottam estig, főleg a zöldség-gyümölcsökkel, de memóriakártyáztunk is. Este mégiscsak ettem pörköltet vacsorára, mert csak akkor lesz Anna-Petis mese! Fürdés után pedig még anyával is memóriakártyáztunk és még elrámoltuk a gyümölcsöket is a lefekvés előtt.